Gå til innhold

Mammatid....


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Nå har jeg mammatid, og gud så deilig... Har akkurat sjekket lillemann, han ligger så søtt i sengen sin og sover. Sambo er hos en kompis og jeg sitter her alene i stua med pc`n og tv på...:) Har det kjempedeilig akkurat nå. Trent i dag har jeg fått gjort og..:)

Snart begynner Lost, og da skal jeg ta frem en pose med knaske gulrøtter og kose meg...

 

Fler som koser seg i kveld eller?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg!!! Er nemlig barnevakt for niesa mi på 12 år. Mann og barn er hjemme og styrer. Her trenger jeg ikke gjøre noe!! Har sett masse på tv, og nå kan jeg faktisk sitte her litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener!!

Har det slik som deg akkurat nå.. alle tre barna sover, pluss sambo! - sambo er syk og la seg halv åtte...

 

Deilig å ha stua, sofaen og tv og alt for seg selv!!

- minuset er at jeg ikke har noe digg å knaske på fordi sambo glemte å kjøpe sjokolade til meg i febertåken sin i dag..

 

Skal se Lost, jeg..

 

Kos dere, alle jenter! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg sitter også her i sofaen og koser meg. En pakke kjeks ved siden av meg, dataen på fanget og tv på i bakgrunnen. Begge barna sover og mannen min er på jobben.

Tenkte på å ta meg ett bad snart....kroppen trenger det.

 

Kos dere videre damer!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettelse: jeg skal ikke se Lost. Har aldri sett en eneste episode, så aner ikke hva det går i... Skal se House, jeg.. var det jeg egentlig skulle skrive... (hvor lenge varer denne ammetåka, tro...??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe...Kjenner til dem ammetåka, selv om jeg nesten har sluttet å amme....;) Soser mye fordet...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er mini i seng,nå skal jeg sitte her å slappe av litt! Deilig nå som han har begynt å legge seg litt tidligere,og man får litt tid for seg selv:)

Vi har vært på babysvømming idag,det er kjempemoro! Kasper storkoser seg i vannet. Han er den yngste på gruppa og er veldig opptatt av å kikke på de andre babyene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro!! Gleder meg til å begynne på babysvømming... Vi skal til fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...