Gå til innhold

Har forferdelige mareritt om nettene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har helt psyke drømmer og forstår ikke hva alt kommer fra.

Har for det meste om bebiser og fødsel og død og bedervelse... Blir nesten skremt når jeg våkner, og gruer meg nesten til å legge meg om kvelden.

I natt drømte jeg at jeg fødte for tidlig en liten gutt hjemme på badet fordi ingen gadd å kjøre meg på sykehuset. Han levde men var ikke helt klar ennå, så jeg måtte stappe han inn igjen og holde han der til jeg kom til sykehuset, men jeg var for sein, sånn at han sluttet å puste og døde.

Og så videre........ masse sånne ting....

Noen som har det samme som meg? Blir gal jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen andre drømmere her?

Skrevet

"godt" å høre at det ikke bare er jeg som har det sånn... har faktisk hørt om flere som har hatt en del rare drømmer/ mareritt under svangerskapet så vi får trøste oss med at det er "normalt".... og at det går over:) og at vi ikke er sanndrømt;)

Skrevet

det er helt vanlig,jeg har også hatt masse sprø drømmer.en natt drømte jeg at babyen var ond og en annen natt at jeg var med i krigen i irak.Når har du termin?

Skrevet

hvis det var meg du lurte på ang. termin.... midten av april... og du? hadde masse mareritt i uke 12 og en måneds tid cirka før det ga seg... men nå er det begynt igjen:(

Skrevet

Har termin 22 april. Gutt eller Jente? Jeg hadde masse mareritt.for ca 2 mnd siden ,nå har jeg det bare ca1 gang i uka.. Jeg venter en gutt. :)

Skrevet

vi har valgt å ikke vite kjønnet... er det noe med at man drømmer mer eller mindre etter hva man får?...

Skrevet

Eg og har grusomme mareritt om nettene.

Det er samboer som blir drept i ei bilulykke, forskjellig for hver gang.

Også kommer eg frem til ulykken og holder han i armene mine, mens han tar sine siste åndedrag.

GRUSOMT!!

Våkner kvalm, og klam. HELDIGVIS for at vi ikke er sanndrømte!

HUFF!! Grøss...

Skrevet

Jeg har spessielt hatt det slik nå siste mnd av svangerskapet. Jeg vet ikke om jeg får jente eller gutt. Men, det var noen som fortalte meg at noen hadde gjort en undersøkelse på dette her. Statistisk sett har de som drømmer mye (mareritt) en enklere fødsel enn de som ikke gjør det.

Ikke vet jeg.. men jeg trøster meg litt med at hvis det er tilfelle så skal jeg holde ut noen jævlige drømmer til....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...