Gå til innhold

Hoppetussa!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heisann, min hemmelige juli-påske-venn!!!!

 

Vil bare ønske deg en god kveld!!!!

 

Har du funnet ut hvem jeg er enda?

 

Hva kunne du tenke deg å få i posten da??? Har tenkt å finne på noe i løpet av hega....

 

Hilsen din hemmelige venn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

 

Jeg må nok ha noen flere hint om jeg skal gjette hvem du er, men jeg har en sterk mistanke! :-) Jeg tror blant annet at vi har samme navn?(i hvert fall samme ordlyd)

 

Jeg var ikke inne og dibbet i hele går -tenk på det! Var på jobb, og hadde en baby hengende på meg hele ettermiddagen, sikkert litt fordi hun savnet mamma, og litt fordi at tann nr 3 og 4 er på vei opp.

 

Jeg synes egentlig det er litt "ekkelt" å si om jeg ønsker meg noe spesielt, jeg, blir veldig glad så lenge det ligger en velmenende tanke bak det hele! Om jeg skal nevne NOE, liker jeg ikke nøtter og sjokolade med nøtter.

 

Ha en strålende dag, min hemmelige venn! :-)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!!

Har visst ikke sett at du har svart på innlegget mitt. SORRY!!!l

Tror ikke du trenger flere hint jeg, tror du har skjønt hvem jeg er......

- Ja, vi heter det samme!!!!!:-)

Har pakken din klar her nå, men må komme meg til et postkontor......

Skal prøve å komme meg dit i morge.....

 

Er det slitsomt å begynne å jobbe igjen? Jeg gruer meg litt, men rekker ikke å jobbe mer enn 2-3 mnd før jeg starter ny permisjon, så det går vel greit...

 

Ha en fortsatt fin dag!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt leiting, avslørte jeg deg på skrivemåten din, Hanna 82 med spire i magen! :-)

 

Jeg synes faktisk det er godt å være ute i jobb igjen, det er godt å få brukt hodet til litt annet enn bleieskift og barnesanger og leik. Det er klart mer slitsomt, men jeg har en jobb jeg trives i, og jobber bare 50 % nå fram til sommeren. Jeg savner jo snuppa mi innmari, men hun har så godt av å være hjemme med pappaen sin, vi har så godt av det alle tre! :-)

 

Når har du termin da? Det blir jo virkelig to tette - så spennende! Jeg har så lyst på en til når jeg hører at andre er gravide! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he... Kan bli i meste laget av bleiskift og barnesanger om dagen ja.... Skjønner godt at du savner snuppa di om dagen, det er det jeg hadde savnet mest også. Ellers hadde det vært deilig å begynt å jobbe litt tror jeg. Rekker jo ikke jobbe mer enn 2-3 mnd før neste permisjon begynner, så burde nesten begynne nå... hehe...

Jeg har termin 11. oktober, og Vilde ble jo født 7. juli, så blir ca 15 mnd mellom dem!!!

Er ikke så mye det... Mne det går nok greit. Vil tro barna får stor glede av hvarandre i hvertfall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ja, det tror jeg helt sikkert at de kommer til! Jeg tror det har fordeler og ulemper om man vil ha de tett eller om man vil vente litt uansett. Den største overgangen er kanskje fra det å ha null til å få ett barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jeg helt sikker på også!!!

Tror jeg tar kvelden nå!!!

Da blir det nok en liten overraskelse i posten snart....

 

God natt

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har du nok rett i!!!

Nå er det forresten pakke på vei i posten til dere!!!! :-)

Ha en fortsatt fin kveld!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...