Mamma&LilleKrølle Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 åå, gud, så godterisyk jeg er!! helt grusomt!!! Har ikke appelsin engang hjemme her nå, og da er det hvertfall krise!!! og Ikke is engang!! Åååå, MÅ HA!!!
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 om du har kakao,melis og litt smør så kan du lage deg sjokolade..d pleier jeg og gjøre når skapene og pengboka er tom...=)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 uff da...har smågott her...hehe.Hehe er ikke greit og være i slikt godterihumør.Hva med og lage vaffel da?kan hjelpe det.
m@rie82 Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 å, ja, jeg er også godtesyk i dag! ikke bra når man ikke finner noe hjemme som tilfredstiller sukkerhungeren... så skjønner deg veldig godt.
Vårbebis Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Mmm.. sitt sjøl hær å tenke på påskeegg... de med melkekrem inni.. har sååå lyst på! Prøve å la vær å kjøre ut, for å kjøpe... ikke lett!! Uff,dette søtsuget...
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 ååååå, hvorfor må dere gjøre dette mot meg nå?? Jeg som hadde vært så flink idag:(
Mamma&LilleKrølle Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2007 åå, dumme dumme du, måtte du nevne påskeegg!!! Satt å drømte om de før i kveld, men jeg har liksom bestemt meg for at de skal jeg KUN spise i helgene;) Har spekulert lenge nå om jeg skulle kjøre ut å kjøpe noe, men strever hardt for å holde meg hjemme. Absolutt ingenting å lage! *buhu*
Vårbebis Skrevet 14. mars 2007 #8 Skrevet 14. mars 2007 Sorry det med påskeegg... Greide ikke styre fristelsen,så kjørte ut,eg... va på tre plassa, UTEN å finne påskeegg.. ble litt krise hær! men får være flink å vente til helga,da... de må vell finns en plass... nøyde meg med en kindersjokolade istedet! Frukt e en bra ting, det hjelpe mot søtbehovet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå