Gå til innhold

Juni: Ny hobby: Å gnage på bordkanten


Gjest

Anbefalte innlegg

Ja, det begynte han med i dag.

 

Utrolig hvor høy gnagelyd det går an å lage med bare to bittesmå tenner i underkjeven!

 

Jeg får ham ikke til å slutte! Jeg prøver å være streng, men jeg greier ikke annet enn å le. Det er så komisk!

 

 

Andre spesielle hobbyer?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gnaging er stor stas her og. Tass har nettopp fått de to første tennene i løpet av en uke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg merker også at jeg har store problemer med å holde meg alvorlig når han gjør noe "galt" og jeg sier nei. for han STORGLISER når nei kommer.

 

men heldigvis gir han seg etter en stund. blomsterpottene står endelig i fred!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, nå trodde dere kanskje at han reiser seg opp ved bord og gnager. Neida, gnagingen gjør han når han sitter i tripp-trapp-stolen og spiser. Det er visst to ting som er morsomt med det: Det ene er at det blir en artig lyd, det andre at det blir masse kliss på bordkanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi...ja mathias er en gnager han også, men ingen tenner her enda så ingen ekkel lyd heller:) kommer ikke på noen snål hobby han har for tiden heller...eller jo...han tar en del knebøy i løpet av dagen...står og holder seg i noe og bøyer seg ned med knærna og opp igjen og ned igjen og opp igjen etc:) tenke seg til å følge disse små en dag da...hadde jo ikke klart en liten time engang tror jeg! og ja...han har fryktelig mange rare ansikts uttrykk da...:) ser ut som han gjør seg til noen ganger...blåser tøft ut og inn av nesen og rynker den litt samtidig, det er favoritten for tiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaja..han har forsåvidt gnagd så mye på puppen (au) at serveringa er mer ellr mindre stengt...og tennene er vanvittig skarpe.. livsfarlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...