Gå til innhold

Snipp, snapp, snute, så var

Anbefalte innlegg

tiden for meg som prøver antagelig ute!

Har tatt en ny test, fortsatt veldig svak test-stripe, men tydelig nok til at jeg nesten helt sikkert er gravid. Håper bare det får vare. Jobber jo nattevakter, og har skjønt at det er en risikofaktor i forh til svangerskap. (men det gikk jo greit i forrige gang).

Har ikke andre symptomer enn ømme bryster og litt stikkinger nederst i magen.

Jeg har oppdaget et nytt symptom! Hadde fem dager før ikm knall gul urin, papiret ble skikkelig gult når jeg tørket meg. Dette varte bare et par dager. Drikker bestandig mye vann, så det har ikke noe med det å gjøre. Skrev dette inne på første trimester (under anonym), og fikk da svar fra fem-seks stykker som hadde opplevd det samme før de visste de var gravide! Pussig!

Glad nå, men fortsatt litt avventende!

Hvordan går det med deg Skifer, og dere andre med ikm disse dager. Vil gjerne ha følge over i sofaen- er liksom litt trygt det!

Stoooor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8628735-snipp-snapp-snute-s%C3%A5-var/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære maritmora -

Så fantastisk !!! GRATULERER !!!!!!!!!!

Så deilig at det klaffet for deg etter ikke alt for mange prøveperioder- godt å se at det også er mulig..... :-))

Det har vært utrolig koselig å "bli kjent" med deg !

Ønsker deg og spiren din alt mulig godt- måtte dere få et 9 måneder langt og flott opphold i sofaen !

Hold oss gjerne oppdaterte etter hvert som du vokser og gror :-))

Masse klemmer til deg maritmora, og lykke til videre fra

Annonse

Takk for alle lykke-ønskninger. Skal selvfølgelig holde av plass til dere i sofaen! Bare hyggelig om det blir litt trangt der, jo flere jo bedre!!

Så morsomt at du også har testet positivt clementine, jeg har fått litt forskjellige terminer på forskjellige steder, men det blir ca 21. nov tenker jeg.

Litt skummelt å føre seg opp på gravide- listen, venter et par dager sånn at jeg klarer å tro det selv først!

Lykke til alle, alle mine fantastiske bim-venner!

Klem

Annonse

Takk igjen til dere alle som har ønsket meg lykke til. Ja, jeg er heldig som lyktes så fort. Håper det lykkes for dere andre også snart. Så omtenksomme, gode, snille damer som dere fortjener alt godt!

Nå har jeg våget å skrive meg opp som gravid på ikm-lista.

Klem

Gratulerer vennen - så moro!

Og veldig gøy at vi kan slå følge over i sofaen da! Jeg har ca termin 22. november, så vi blr rimelig parallelle ja!

Nok engang gratulerer - måtte du få et fantastisk svangerskap!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...