Gå til innhold

Prøveinnmelding

Aguin

Anbefalte innlegg

Hei..

Etter depping i helgen fikk jeg til min store overraskelse positivt utslag på blodprøve i dag. På rugedag 17.

Svakt positiv med HCG på 130.

Skal ta ny blodprøve på fredag.

Så nå er det vinn eller forsvinn.. :)

Fy søren. Dette er vårt siste forsøk.

Går det bra blir det 4 nye år med småtroll.

Går det ikke blir det oss ( mannen min, datteren min og jeg ),

og en mye enklere hverdag..

Vi får vente å se.

Send gjerne mere babystøv. Det kan se ut som om støvet dere var så vennlige å sende for noen uker siden har hatt positiv innvirkning. :)

Fortsetter under...

Las innlegget ditt på ass bef. Krysser alt jeg har for deg!!!! Nå må det være din tur altså. Lover jo bra med positiv blodprøve. Tror faktsik ikke livet er så mye enklere uten barn enn med barn, for det er vanskelig å skulle forsone seg med at det kanskje ikke blir barn og ikke akkurat god og koselig familie stemning av det. Da vill jeg haller ha litt babyståk og våkenetter:-)) Sender deg masse babystøv og ønsker deg all lykke til neste test************************************************************************************************************************************************************************************************************'************************************

Åååå nå kom smilet her jenter.. Kanskje det er mulig da ...

Det kan kanskje se ut som jeg ikke ønsker meg våkenetter, babygråt, bæsjebleier, gulp, såre pupper, bekkenløsning og lignende..

Men det gjør jeg. Og jeg ønsker meg det veldig.

Prøver bare å fortelle meg selv at om det ikke blir noe nytt frø nå. Så er det viktig å være takknemlig for det man har. Og jeg er så heldig at jeg har verdens deiligste fire åring i hus.

Så det er bare litt ydmykhet ...

Forsøker å jobbe litt her nå.. men er ukonsentrert ja..

Annonse

Drysser masse babystøv ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Masse lykke til!!!

Velkommen hit :-)

Hcg på 130 er vel bra? ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************Lykke til ******************************************

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...