Gå til innhold

lenetk fikk en skjønn gutt


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HEI!

Vi har bodd her ett år 1.juli...

Vi flytta fra Trondheim sommeren -05. Jeg og min sambo studerte og bodde der i 5 år, men så fikk vi oss jobb her hjemme, og vips - så var vi gravide. Å 11. august skal vi gifte oss....hjelpe...D er ikke lenge til!

 

Ja, d kan jo hende vi har gått forbi hverandre...kanskje. Jeg er ivertfall ute å triller hver dag. Er en del på Moa også da...

Skal se om jeg finner bildet av deg.

Jeg holdt jo til på juni klubben jeg da, siden jeg hadde termin 26. juni....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :-)

 

Er du med på noen barselgrupper da? Jeg er med på ei, samme som vi gikk på svangerskapskurs ilag med.

 

Vi går på babysang, men har ikke fått vært med mer enn 2 ganger pga sykdom og reise, men vi skal på fredag igjen.

 

Jeg har hund og skal igrunn gå mere tur enn jeg gjør akkurat for øyeblikket, så hvis du vil ha turkamerat må du bare rope på meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...er ikke så veldig kjent inne på denne side, så hvor finner jeg bilder???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja! D hadde jo vært kjempe kjekt!

D er ikke så mange som orker å trille ute i all slags vær..så jeg er som oftes ute å triller alene. Har kompani av og til da :)

 

Jeg er i barselsgruppe ja, men vi er bare fire stk. Tre gutter og ei jente...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på juliklubbens hjemmeside:-) Vi er litt avanserte skjønner du på denne klubben:-) Har du vært der inne å sett? Hvis ikke kan jeg sende deg en pm med brukernavn og passord. Du kan også legge deg til på hjemmesiden hvis du er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg vil også jobbe litt før vi prøve på igjen. Og dessuten vil jeg ha huuuus....leilighet blir litt lite med to barn!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...