lillespirenmin Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Jeg fant for 2 dager siden ut at jeg er gravid. er faktisk ikke helt overbevist enda, men alle sier at en test ikke kan være positiv om jeg ikke er det.og jeg tok to:) tror nok ikke jeg helt skjønner det før jeg har vært hos legen neste uke. sjokket var jo ganske stort,men jeg og kjæresten har vært innom hele spekteret fra "dette går jo aldri" til der vi er nå,nemlig gleder oss og har begynt å tenke på navn:) Er en helt ufattelig merkelig følelse, selv om det ikke har gått helt opp for meg enda. går bare rundt å smiler og rister på hodet. Dette er virkelig rart. Og så bekymret jeg klarer å være. Har vært gravid i 2 dager (ehem strengt tatt lengre men) og kjenner jeg allerede hadde blitt kjemepe lei meg om dette går galt. Noen som vet prosentene for ufrivillig abort? Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget,har tusen spørsmål, får vel forhåpentligvis endel svar hos legen,men er så lenge til!
Nr4? 💓 Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Kjenner sommerfugler i magen når jeg leser innlegget ditt, husker så godt den følelsen du beskriver..først er det helt uvirkelig,så begynner en å glede seg! Min er heller ikke planlagt, jeg har faktisk gått på p-pilla..så sjokket var STORT, men nå begynner vi å glede oss masse! Ikketenk på om det går galt,blir bare ekstra bekymra da..leste noe om at litt over 80% av alle graviditeter gikk BRA!!!Husk det! Lykke til Jeg er foresten 6+1..
lillespirenmin Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2007 Jeg vet faktisk ikke hvor langt jeg er på vei. men hva betyr 6+1? Får vel vite det når jeg er hos legen, men har jo null kontroll på tid jeg sist hadde mens...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå