Gå til innhold

sprutspy ved kveldsmat! desperat...vær så snill å hjelp meg=)

Anbefalte innlegg

hei alle sammen.. håper noen kan hjelpe!

har ei datter på 10 uker, som får flaske pga forlite melk.har tatt flaske helt fint, men har i det siste begynt å skape seg ved kveldsmaten.. vil ikke ha, men er sulten! etter litt "kamp" så drikker hu godt, men ikke mer en vanlig og det hele ender med at hun spyr ut alt sammen... jeg skjlnner ikke hva det kan være...synes det er helt forferdeligt.. får i henne litt etterpå, men ikke rare greiene.. føler at hun er sulten når hun legger seg, og var å veide i dag og kun lagt på seg 100 gram på en uke... føler meg ganske oppgitt, frustrert og lei meg... noen som kan bidra med erfaring og gode råd??? setter stor pris på svar!

Fortsetter under...

Min gutt sprutgulpet når han fikk for mye melk.. Kan ikke være at det blir for mye da?At du burde vente en stund før du tilbyr flasken,hvis du gir den rett etter amming?Eller gir du bare mme? Kan jo hende hun må ha mindre porsjoner,og heller litt oftere?

Er det bare da hun får mme??? Kan være hun reagerer på den... Eline gulper opp alt det står nestle på. (Og jeg ar prøvd flere ganger, jeg er nemlig ikke en av de som boikotter...)

Men andre reagerer på andre merker. Vet om ei som gulper opp alt til hipp. Så babyene er forskjellige...

hun får bare mme.. gikk tom for mm etter 5 uker.. vi har alltid gitt henne nan, men gikk over til hipp pga mye magevondt.. vett ikke om det var den som hjalp på magen, eller om det bare har odrnet seg, men gulpingen startet faktisk en liten stund etter vi begynte med hipp, men har ikke magevondt i det hele tatt... når vi brukte nan gulpet hu nesten ikke i det hele tatt! har tenkt på å gå over til nan eller collett, men er da redd for om hun får vondt i magen igjen.. det skal ikke være enkelt dette,hehe... valgets kvaler=)

Prøv nanHA1 som de selger på apoteket. Vi hadde det sånn som dere, det var som regel siste måltidet på dagen at alt kom opp igjen og spruten sto. Men etter at vi gikk over til HA1, så forsvant både gulpingen og magevondt. Er i alle fall verdt et forsøk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...