Gjest Skrevet 14. mars 2007 #1 Del Skrevet 14. mars 2007 Var vekke så har ikke fått sett de! Vet ikke om det er så mange som følger med på den serien enda - men jeg gjør et forsøk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #2 Del Skrevet 14. mars 2007 Ingen?? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 14. mars 2007 #3 Del Skrevet 14. mars 2007 Hmm... Forrige episode handlet bare om han der skotten(husker ikke hva han heter). Han kan se inn i framtiden. Det skjedde etter at han vridde om nøkkelen(når bonkersen eksploderte). Var sann tilbake-blikk episode. Episoden før der,handlet det en del om hun lyshårede legen hos "de andre" litt tilbake-blikk fra hennes liv. Kate og bad boyen hennes klarte å rømme,de er nå på tur over til "deres" øy igjen. Huff,ble nå bare rot,du skjønner sikkert ikke mye av det der:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 14. mars 2007 #4 Del Skrevet 14. mars 2007 Du kan jo heller spørre hvis det er noe mer du luerer på,så skal jeg prøve å svare litt mer forståelig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #5 Del Skrevet 14. mars 2007 Hehe, jo skjønte det da:-) Men overlevd han Ben? SOm blei operert i ryggen? Og lurte ho lyshåra legen han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 14. mars 2007 #6 Del Skrevet 14. mars 2007 Ja,mener å huske at ben overlevde(ble plutselig veldig usikker) Nei,hun lurte han ikke,hun hjalp faktisk Kate od dem å rømme,for at han sku overleve. Han lovde henne å få reise hjem hvis hun reddet han(!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #7 Del Skrevet 14. mars 2007 Takk for svar :-) Nå begynner det, så da tar jeg å logger meg av dataen:-) Dibbes imorgen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå