browneye Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Noen som kan forklare meg hvorfor jeg har hatt økt utflod nå i snart to uker? Det begynte med utflod den dagen jeg tror jeg hadde eggløsning (litt i tvil pga hadde en SA for snart 4uker siden) Tror ikke jeg kan ha noen infeksjon heller (lukter ikke og er klart, litt tjukt slim) Er dette rett og slett vanlig at man har så mye utflod i siste del av syklusen? Forventet mens er fredag tror jeg
suvada Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 hei hei...ca 82 her.husker du meg..har skiftet nick forressten..jeg hadde også en sa for 4 uker siden..har akkuret det samme som deg,mye slim hele tiden,føler akkurat som om jeg har hatt eggløsning en mnd i strekk:)jeg er oså litt usikker på når forventet mens er,men..tror kansje at den var nå på mandag,men vanskelig og telle seg fram etter en sa.hvordan tellte du?jeg tellte 28 dager fram fra siste blødningsdag etter sa.blødde bare en dag!! håååååper at spiren sitter for oss denne gang:) klem fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå