Gå til innhold

mange som har pleid å kjent noe en uke etter el??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg tror det med festesmerter og festeblødning

er noe som er ganske oppskrytt for at man skal

ha noe å lete etter mens man venter på ikm...

har aldri hørt noen fagfolk prate om dette,heller

ikke lest om det noen andre stede enn her inne.

Jeg pleier å få noe av de samme "symptomene" du beskriver, men da er det snakk om pms!

Ellers er må jeg si meg enig med dollypopp, er nok litt tidlig å kjenne graviditetssymptomer ei uke etter el, og det med festesmerter er vel ikke egentlig noe medisinsk begrep.

Men når det er sagt (ble litt negativt, ja!) kan det jo godt hende du er gravid!! Du må nok bare vente ei ukes tid til før det går an å finne ut

-kjipt, men that's life!

Lykke til da!

Annonse

siste jeg var gravid kjente jeg det en uke etter el...altså en uke før ikm...hadde veldig ømme pupper...vet ikke om det er sant men noen sier at viss man har symptomer tidlig og tester positivt tidlig er det lettere for å miste...jeg gjorde det...men vet ikke hva som var årsaken...uansett nå venter jeg ikm på torsdag/fredag og merker ingentin...så jeg tror ikke jeg er gravid nå...bruker ikke å merke så mye til tr heller så jeg må vel bare vente og se....

lykke til!!

Testet postivt 4 dager för ikm- og da hadde jeg hatt press/strekk i magen i en dag (sánn at jeg kjente det)

sá litt over en uke etter el er det fullt mulig á kjenne noe ja...

men er enig i dette med festesmertene... trur det ma´väre vanskelig á merke... et stikk kan jo väre hva som helst...

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...