Gå til innhold

når mann bestiller fra tyskland....

Anbefalte innlegg

Skrevet

da betaler man bare moms?? har noen brukt mypram?? hva ssynts dere om de? jeg har 10 uker igjen, og de har 8-10 uker leveringstid, vet dere om de leverer innen denne tiden eller om de har forsinkelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Du betaler moms (25 %) og et tollgebyr (180 kr) når vognen kommer til Norge. Ikke toll på barneutstyr!

Vet ikke hva slags vogn du skal ha, men har vært veldig fornøyd med babytrader.eu. Der tok leveransen bare 10 dager (hentet selv på postterminalen i Oslo). Vet at det har tatt litt lenger tid for andre, men aldri lenger enn 3-4 uker. Kanskje greit å ha vognen i hus litt før rett før? =)

Skrevet

Jeg bestilte vogn fra mypram, men pga leveringstiden måtte jeg avbestille... men de sendte meg pengene i retur og de har jeg fått og alt vel, veldig greie og imøtekommende der så tror nok de er helt grei å bestille fra ;o)

Nå har jeg bestilt fra babyjungle i nederland da de kunne sende meg det jeg ville ha i begynnelsen av april...

Mypram kunne sende meg tidligere dersom jeg valgte andre farger, men det ville jeg ikke.. men mulig du kan maile de og høre? Spørs hva du skal ha.. jeg skulle ha tfk, svart hardbag og khaki sittedel.

Lykke til ;o)

Skrevet

men de hadde ikke så mye der.. jeg skal ha en toutunia vogn med softbag..

Skrevet

har bestillt fra mypram.de, så kanskje jeg skal sende de en mail å si når jeg har termin å se om de kan sende litt før... men det skla gå akkurat dersom hun ikke kommer før iden da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...