Gjest Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Egentlig er hele livet mitt bare rot,men jeg håper jo på å dele det med noen=)Ser noen en mann i livet mitt??? Jeg er født 280381 om det skulle ha noe å bety=)
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 kjære bien...får opp et klart nei på de neste 6 mnd. for å forklare det trakk jeg et kort i stokken...djevelen...MEN det betyr ikke noe farlig bare at du må trå varsomt når det gjelder kjærligheten i nærmeste fremtid... klem
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 Ser du om jeg finner meg en plass og bo??Holder på og selge leiligheten jeg eier sammen men min xsambo åsså etter det blir jeg husløs..
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 ser ikke at du kjøper deg noe med en gang...men føler at du finner noe midlertidig... kanskje ikke mye hjelp men men
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Skal ikke kjøpe noe nå så d går bra=)Men jeg ønsker og flytte til hjem til hjemplassen min,har ringt på alt som er og ringe på så nå ser jeg mørkt på det meste=)Ser du flytting kanskje da?? Tusen takk for svar forresten=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå