Gå til innhold

Vi har fått barnehageplass!!


tæssejenta

Anbefalte innlegg

Var og leverte en jobbsøknad i barnehagen jeg har søkt plass til Albert i i dag, også nevnte jeg tilfeldigvis at jeg hadde søkt plass til han der også. Hun spurte hva han heter, også sa hun at "ja, han har fått plass". Ble så glad! Da er i hvertfall et problem ute av verden! :)Flere som har fått plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer, og velkommen i klubben. Jeg skal også søke jobb der Benjamin skal gå. Ser det er ledige stillinger. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med barnehageplass :-) Vi skal ha farmoren som dagmamma første året i tillegg til at jeg jobber redusert stilling, så vi har ikke søkt plass, men til neste år igjen skal hun i bhg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med barnehageplass!! :o)

 

Og lykke til med jobbsøking! Har ei venninne som akkurat flyttet hjem igjen til byen. Hun leter også etter jobb... Akkurat nå bor hun i byen, men pendler til Enebakk. Ikke så lett å få seg førskolelærer-jobb i Fredrikstad, har jeg skjønt! :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ganske vanskelig ja :( Er nå 3 år siden jeg ble ferdig, og har søkt mellom 50 og 100 jobber.. Har vært på1 (!) intervju bare, resten har jeg ikke hørt noe i fra.. Men har jo jobb i butikk så lenge da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, så kjedelig at det skal være så vanskelig å få jobb, da! Det er jo skrikende mangel etter førskolelærere i Oslo, men det er vel litt langt å pendle?! (Selv om mange gjør det...) Får krysse fingrene for at du får noe snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gått greit å pendle til oslo hvis jeg ikke hadde hatt Albert. Men nå ville jeg mistet for mye verdifull tid sammen med han ved å pendle..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skjønner jeg jo! Du ville vel ikke fått sett ham annet enn i helgene dersom du skulle måtte reise så langt... :o(

Får nå krysse fingrene for at du kan få noe jobb snart! Vet ikke om de skal bygge ut med mye nye barnehager der, jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det:)

Kommer vel noen nye barnehager her snart, men det nærmer seg full dekkning her. Men nå er det jo snart "sesong" for utlysning av stillinger, så da er det jo bare å søke på det som måtte dukke opp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...