mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Jeg har forstått det sånn at man kan bade på slutten jeg,så lenge vannet ikke har gått. men så sier ei venninne til meg i dag, at hu hadde fått beskjed om å ikke bade på slutten, i tilfelle vannet gikk mens hun satt i badekaret... Så nå ble jeg litt usikker, men på en annen side så kan jo vannet gå mens jeg står i dusjen og da, uten at jeg helt merker det, d er jo ikke alle vannet "fosser" ut på.... Noen som har noen innvendinger??? Hope so
*Sjokomelk* Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 man får jo bade på sykehuset som smertelindring .....? jeg bader no hvertfall annen hver dag =) synes det e så utrrolig avslappendes ... tror hvertfall ikke det er farlig på noen måte , synes du skal kose deg med ett bad jeg =)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2007 Jepp, jeg går for det jeg Kjøpt så deilig badeolje, så tror jeg tar et avslappende bad Takk for svar
Froske Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Bad og kos deg! Da min første ble født gikk vannet tidlig pm morgenen, men på kvelden, etter flere kontroller på sykehuset og ikke noe serlig action enda, fikk jeg beskjed om å gå hjem og ta et varmt bad og prøve å sove. Så det kan ikke være såå farlig selv om vannet har gått heller! Jeg vaska selvsagt badekaret først. Uansett er det jo mest ens egne bakterier hjemme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå