Gå til innhold

Herlighet å vi handlet på lørdag... Menn er da 10 x verre enn damer når de setter i gang!!

Luni og go'gutten =)

Anbefalte innlegg

Så nå står det en splitter ny bilstol og en diger hoppeleke-greie midt i stua, vinhylla er stappfull, ny PC-skjerm, gubben har ny jakke og småtten har fått klær og badeleker til mange hundre kroner..

Jaja, mesteparten måtte vi jo ha men allikevel..

Vi har spart litt siden vi må bytte tak på huset til sommeren, men nå ble det et skikkelig innhugg i midlene våre jah.. :oP Men må si jeg er imponert over sambo da, trodde ikke han var slik en ekspert på å svi stripa ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, slik er mannen min også, når han først handler - ja da handler han til gangs!

Han blir litt sentimental over alle pengene han har brukt da, men det går over fort :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også så voldsomt og da - hehe, jeg må jo le litt og..

Men gjett om han skal få høre det neste gang han klager når jeg har vært og shoppet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja vi må bruke det mot de alt det er verdt ;-)

Mannen min har aldri løpt så fort til butikken mandagen etter vi giftet oss. Vi fikk litt penger i gave og de skulle vi bruke til flatskjerm! Vi hadde bestemt oss for å kjøpe det uansett da, men siden vi fikk penger i gave ble det jo heller før enn seinere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei, mannen her sitter og sjekker både lenge og vel hvor han kan få tak i akkurat det han vil ha til, og billigst mulig. Sjelden han løper og kjøper, ja;-) Det gjør det forferdelig vanskelig å kjøpe gaver til han, er utrolig kresen. For tre år siden skrev jeg ut noen bilder av en pda til han for å "gi" han en til bursdagen, men ennå har ikke den han ønsker seg kommet på markedet - utrolig! TRE år!! Jaja, så iår fikk han skitøy til jul - der hadde han ikke sjekket så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...