Gå til innhold

Da har samboer pakket kofferten og dratt....

fjolla

Anbefalte innlegg

på guttetur til St. Anton.... hehehe.... overskriften ble kanskje litt i overkant dramatisk. Neida, sambis blir bare borte fra i dag og til søndag, så nå er det bare meg og vesle snuppa hjemme. Får masse tid på kveldene til å dibbe litt vil jeg tro!!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjelp! Jeg trodde at han hadde reist FOR GODT....

Enda bra det ikke stemte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at overskriften hørtes litt dramatisk ut ja :-)

Kjekt å være alene hjemme innimellom da :-) Jeg pleier å være det i perioder når mannen er vekke på jobb - men så har vi helgene ilag så det er jo kjekt!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, heldigvis er det ikke så ille som overskriften skulle tilsi :o) Jeg synes også det er veldig deilig å være noen dager alene, men ikke for lenge for da blir det kjedelig! Får satse på at han kjøper med noe fint til meg og snuppa som det er vel verdt å vente på :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå ble jeg bekymret når jeg leste overskriften! Dere får kose dere hjemme alene! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ble nesten litt bekymra jeg :)

Jeg er også alene hjemme,, men sambo er bare en tur på kino da,, så nå har jeg noen timer for meg selv,, sitter med beina på bordet, pc`n på fanget og fjernkontrollen i hånden,,,Mmmm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,skummel overskrift ja :o)

dere får kose dere hjemme alene da :) Er godt med ett par dager alene,men som du sier,for mange blir kjedelig.

Sambo har vært borte i over 3 uker nå,å det er alt for lenge. Kommer heldigvis hjem på lørdag :o) Vet hvem som skal sove leeeenge på søndagen for å si det sånn :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, tre uker, det var veldig lenge. Jobber han eller? Det er ganske stritt å være hjemme alene med små barn, også over så lang tid da (tror jeg hadde blitt litt småsprø jeg :o) så jeg skjønner godt at du vil sove ut på søndag, det har du fortjent :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er med på NATO øvelsen. (tull og tøv spør du meg,sku mye heller hadd han hjemme:)

Hehe,kjenner jeg begynner å bli litt småsprø nå ja,er ikke vant til å være alene,så nå er det bra han kommer heim på lørdag. Hvis ikke hadde jeg nok gått ut i streik :-)

Hehe,synes jeg har fortjent en hel uke med sene morgner :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...