Mirakeljenta08 Skrevet 14. mars 2007 #1 Del Skrevet 14. mars 2007 drømmer deres barn? noe jeg bare lurer på.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenetk fikk en skjønn gutt Skrevet 14. mars 2007 #2 Del Skrevet 14. mars 2007 Ja jeg tror d....Noen ganger om natten kan Sebastian plutselig skrike, men så sovner han igjen etter noen sekunder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirakeljenta08 Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 14. mars 2007 ja han har gjort det han min av og te nå men sovner med en gang. så det er godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #4 Del Skrevet 14. mars 2007 Maja våkner også av og til på natten med noen skrik/klynk men sovner igjen med en gang. Merket det spesielt når vi sov på samme rom nå når vi var vekke. Vanligvis hører jeg ikke det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 16. mars 2007 #5 Del Skrevet 16. mars 2007 Ja, tror også at Karsten drømmer i blant. Han kan også våkne med ett hyl, men så sovner han med en gang igjen... Andre ganger så kan jeg se at han smiler mens han sover, da drømmer han nok søte drømmer! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå