Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har akkurat begynt å spotte, så TR kommer for fullt snart. Regner med at jeg har neste EL rundt 30. mars. Blir da med i "klubben" IKM uke 15 (13/4).

På babyverden får jeg da beregnet termin 23. des. Kanskje litt upraktisk dato på mange måter. Litt usikker på om jeg skal hoppe over denne pp'n.

Hei! :)

Jeg fikk mensen i dag, så jeg skal faktisk dra fra Ålesund til Kristiensund for å hekke når jeg får EL! :) Samboeren min jobber i offshore, så de er innom i Kr.sund med jevne mellomrom, så håper at de er inne når EL nærmer seg... :) Så må få done the deed sånn ca 23-24 da.. :)

Hva står IKM for? Jeg er ny her, ser dere! :)

Annonse

Så bra at vi er flere her :o)

Jeg har skikkelig kraftig mens. Har nylig vært igjennom en sen abort i uke 20 pga alvorlig sykt foster, så vi valgte å avbryte svangerskapet. Utrolig vanskelig tid vi har vært gjennom.

Men vi er veldig klar for å "hoppe i det" med en gang. Og håper på å lykkes ganske kjapt.

Annonse

Er ganske ny her inne jeg også, er på tur inn i 2 pp nå, venter bare på at tr skal dra sin vei,men det er ikke lenge til,håper på i morgen. slutta på p-pillen på januar,så mensen ble forskjøvet med 8 dager, men etter det å regne så er vel EL ca sånn rundt 26 mars,(håpe,håpe) så får vi krysse finger for at alt klaffer denne gangen, men desember er jo kanskje ikke den beste månenden for termin,men den kommer når den kommer:)

Lykke til jenter:)

Velkommen Ingebær og trultemor.

Er vel ikke akkurat en veteran inne her jeg heller. Har akkurat begynt på min 3. pp, og ser frem til at TR drar sin vei.

Selv har jeg hatt stabilsyklus etter at jeg fikk mitt første barn (over 1 og 1/2 år). Etter vi begynte med prøvingen på nr to, har den blitt litt mer uforutsigbar. Regner med at EL er rundt 27. mars.

Vi får krysse fingrene for at "IKM uke 15" - klubben får mange positive tester og kommende desember barn :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...