Mamma&LilleKrølle Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Det er jo bare rot, hele tiden!! Nå har det hele tiden vært slik at hver gang jeg har vært på legekontoret og de skulle ha forlenga sykemeldinga mi, så har de 3 ganger greid å rote bort beskjeden til legen. Er det mulig liksom?? 3 måneder på rad!! Ordner seg jo til slutt da, men det er jo så mye ekstraarbeid å mase hele tiden. Nå denne mnd. fikk jeg brev fra nav om det at om man er sykemeldt over 6 uker så skal man ha vært i møte på arbeidsplassen om oppfølgingsplan, om tilstanden er slik at man ikke kan gjøre noe på jobben så kan legen fylle ut del 2 på sykemeld. Da jeg var på legekontoret på mandag for å få legen til å ordne dette så spurte jeg om jeg måtte inn på ny time enn om det holdt at legen bare fikk beskjed om å ordne det. Neida, trengte ikke ny time. Men da jeg henta sykemeld. idag, så hadde han ikke fylt ut del 2!! Jeg dro på jobben, og der fikk jeg beskjed om at jeg skal komme i neste uke i oppfølgingsplan-møte, så skal jeg over på svangerskapspenger og jobbe når det passer meg. Men problemet er at jeg ikke kan gjøre noe der!!!!! åååå, blir så frustrert!! Problemet er at jeg sliter med bekkenløsning. Har riktignok blitt mye bedre siste 2 ukene enn hva jeg har vært, da jeg måtte ordne meg krykker og mer for å fungere en periode. Hatt store smerter. Ennå så fungerer jeg jo ikke her hjemme,så da fungerer jeg jo ikke på et sykehjem!! Sjefen sa at jeg kunne f.eks komme og jobbe en time eller 2 når jeg følte for det, men det vil jo si det samme som at jeg ødelegger resten av den dagen da om jeg drar dit og jobber en time. Bare å tenke på at jeg skal gå rundt på de harde gulvene der eller å sitte på en stol.. :-/ Enn om bare den legen hadde skrevet det skjemaet, så hadde alt vært greit. For da hadde jeg sluppet å blitt mistenkliggjort, og sluppet å styre så mye på egenhånd. Da hadde det stått der at jeg ikke kan jobbe, og ferdig med det liksom. Skal i hvertfall ringe på legekontoret og høre i morgen da, om han har ordna det. Men er bare så lei av at det hele tiden er så mye styr med alle disse kontorene. Ååååå, lei!!! (28+6)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå