**synne** Skrevet 14. mars 2007 #1 Del Skrevet 14. mars 2007 I dag kunne jordmor bekrefte at hodet har festet seg hos babyen, så nå er alt klart... -bortsett fra hjernen min da... Alle prøvene var fine så langt, og må bare huske å få tatt Rh-prøve neste uke igjen... Tja.. skrekk og gru, nå er det jammen ikke lenge igjen!! Klarer ikke å bli mentalt forberedt på dette her jeg.. var mye mer klar før snuppa kom... Og så kommer jo fødselen tett opptil snuppa sin bursdag, men har heldigvis fått svigermor til å bake kaker.. Men får storinnrykk fra min familie, som alle skal bo her hjemme hos oss... -Men de får bare styre på og ordne seg selv... Har kjøpt inn engangsservise og servietter o.l. så slipper å stresse med det like etter fødselen.. Men blir jo litt stressa likevel.. hvor skal de sove, har vi dyner nok osv.. -svigers får også storinnrykk den helga, så det blir nok folk her ja... Og kan kanskje ikke låne dyner og madrasser derfra heller... Nei, nå fikk jeg noe å tenke på her, gitt.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8626902-april-hodet-festet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
j05-g07-fødeklar Skrevet 15. mars 2007 #2 Del Skrevet 15. mars 2007 åååå så spennende....Jeg også syns det er litt verre denne gangen. Sist gang så visste jeg jo ikke hva jeg gikk til og ante fred og ingen fare. Ikke vits i å gru seg for noe en ikke ante hva var (bortsett fra at alle sier det er siiiiiinsyyyykt vondt da hehe) Men denne gangen så vet jeg jo hvor vondt det er så jeg gruer meg litt denne gangen. Skal jo på en måte ikke klage fordi jeg hadde en superkjapp fødsel på 2,5 t fra jeg kjente noe til snuppa var uten. Men fy for et smertehelvete de 2,5 timene var altså. Jeg hadde jo ikke pauser, riene kom som hagl. Jeg kom meg ikke på sykehuset før 50 min før snuppa kom. Hallo....jeg var førstegangsfødende og ALLE sier jo at det tar lang tid første gang. Ha....skal visst ikke høre på alt det folk sier har jeg skjønt. Vedder på at denne fødselen tar laaaaang tid side alle sier at fødsel nr 2 tar kortere tid enn nr 1. Hvis denne fødselen skal ta kortere tid enn den forrige så må jeg jo løpe med en gang jeg kjenner noe...huff og huff. Og hvem skal passe snuppa på så kort varsel??? Mamma bor 20 min med bil unna oss og det gjør de fleste vennene våre også. Iiiik ta med meg snuppa på sykehuset??? Evt reise uten gubben....hjelp jeg får helt hetta jeg.....Dessuten jobber mamma en del seinvakter og hun kan ikke bare løpe fra jobben når fødselen min starter..... Bare meg med masse rare fødselstanker eller??? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8626902-april-hodet-festet/#findComment-8638577 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 15. mars 2007 Vi har akkurat spurt om snuppa kan være hos svigers når noe skjer..hadde jo egentlig tatt det som en selvfølge, og det hadde de og.. men likevel.. må jo nesten spørre.. Sist starta fødselen midt på natta, og da er det jo dumt å vekke henne for å sove videre et annet sted, men så er spm klarer vi å vekke tunghørte svigers midt på natta når vi endelig må avgårde??? Må vi ta henne med til vi får tak i dem.... Ja, mye man skal bekymre seg for, ja!! Min forrige fødsel tok 7 timer fra jeg våkna til hun var ute, så vi har jo ikke så veldig god tid vi heller, hvis fødsel nr to skal gå fortere enn den første... Men hvis jeg følger min mors "fødemønster" så tar fødslene lengre tid for hver gang... men så begynte hun med å bruke 2.5 timer på meg, da... Håper jeg slipper lengre fødsel enn 7 timer... var lenge nok spør du meg... hehe.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8626902-april-hodet-festet/#findComment-8638765 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå