*Mi tesorito* Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Er 5 dager over termin i dag, moden og ca 2 cm åpning. I stad når jeg var på do kom det en god del tykt, seigt slim. Det var ingen antydning til blod. I BIM-boka står det at det ofte er brun-aktig med hvitt/ blankt slim. Men det som kom var kun tykt og seigt slim, men lys gul i fargen.. Så nesten mer ut som snørr når man er skikkelig forkjøla eller no... --------------- Kan det allikevel ha vært slimproppen?? ------------------- Jeg trodde egentlig den hadde gått alt ettersom jordmor sa sist at hun kunne ta på hodet til babyen. Begynner og bli utolmodig nå... uff... så langt ingen tegn til at fødselen nærmer seg, så ble litt nysgjerrig nå...!
@nita+Sebastian Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Tror nok det er slimproppen ja ) Kanskje det skjer noe nå?? Lykke til!
*Mi tesorito* Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2007 Håper virkelig det! Noen flere formeninger...?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Hei, Skjønner godt du er utolmodig,..jeg hadde termin sist onsdag altså 7. mars og sitter fremdeles her og venter.. Må bare spørre hvordan du vet at du har 2 cm åpning og er moden, sjekket jordmor det på vanlig kontroll eller?? Var på kontroll sist torsdag og skal igjen i morgen, men hadde ikke noen sånn sjekk sist hvertfall... Kan jeg forvente meg det i morgen?? I går og i natt var jeg forresten veldig, veldig full i luft - er det normalt, noe tegn på at noe er på gang?? I dag har jeg også være noe småkvalm... noe tegn?? mvh førstegangs
*Mi tesorito* Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2007 Jordmor har sjekka modning. Hun sa hun kunne sjekke - hvis jeg ville - allerede 1,5 uke før termin (sikkert fordi da hadde hun avspasering i to uker, så fikk ikke vært på sjekk før etter termin..) da hadde jeg i alle fall 1 cm. Jeg bad henne sjekke på kontroll for 2 dager siden, da var det nesten 2 fingre (tror dvs ca 2 cm..?) Du er jo over termin, så du kan jo be henne sjekke hvordan det står til? Jeg har vært veldig små-kvalm de siste dagene jeg også og føler lissom at jeg burde vært på do veldig ofte, men kommer som oftest ikke no, føler meg skikkelig oppblåst... Og er såå tørst... men orker ikke drikke mye vann fordi magen føles så full, og da blir jeg bare mer kvalm... hehe.. så håper virkelig babyen har tenkt seg ut snart! Men mange sier jo at det er typisk at man "tømmer seg" før fødsel... så jeg vet ikke... Er også ekstremt trøtt og sliten om dagen, mange som sier de har MASSE energi dagene før fødsel, så lover litt dårlig sånn sett... Men ingen fødsler er vel like - så går jo ann å håpe... *sukk...* Ble visst litt langt detta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå