-carina- Skrevet 14. mars 2007 #1 Del Skrevet 14. mars 2007 Er litt innbilsk og forestiller meg at dere savner meg dersom jeg blir borte uten å gi beskjed... ;o) Så jeg ville bare si at denne datamaskinen her er så treg at jeg blir helt oppgitt. Jeg venter derfor med å dibbe til jeg er hjemme igjen på fredag. (Men lurer litt på hvordan jeg skal klare meg uten?!) ) Ha en riktig fin dibbe-kveld, jenter! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #2 Del Skrevet 14. mars 2007 vrææææl :-) Det er faktisk litt godt å være uten data også :-) Man blir litt hekta... Så kos deg heller hos mamma'n din, så tar vi igjen dibbingen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Helena- Skrevet 14. mars 2007 #3 Del Skrevet 14. mars 2007 Selvfølgelig savner vi deg, alltid masse innlegg og tråder fra deg, men vi får prøve å overleve til fredag da ;o) Kos deghos mammaen din da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 14. mars 2007 #4 Del Skrevet 14. mars 2007 Ha en hyggelig ferie hos mammaen din, best å spare frustrasjonen over treg linje;-) Vi dibbes igjen plutselig - hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå