Gå til innhold

skal jeg ha tvillinger? hcg er veldig høy, og legen sier......

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

at jeg er mye lengre på vei enn jeg sier selv. Dette vet jeg garantert ikke stemmer, for jeg vet nå jeg hadde eggløsning og mannen min var bortreist 10 dager før og 10 dager etter, det samme var tilfellet måneden før, så hva skjer? Kan jeg ha tvillinger i magen? Hvis jeg ikke husker feil så stod det at det var gjennomsnittlig vanlig å ha hcg på ca 12000-18000 og jeg hadde 60000. Hva tyder det på da? Noen med lignende erfaringer?? :)

Fortsetter under...

Hei du!

Husker ikke hcgverdien min, tror egentlig aldri jeg fikk vite det når jeg tenker etter... Var ikke noe jeg tenkte på å spørre etter heller...:o)

Men jeg var ganske sikker på at det var tvillinger i magen min, for den var stor allerede da jeg var 5 uker på vei!!

Og det rykket og nappet i livmora og korsryggen konstant den første tiden.

Var på UL i uke 8 hvor vi så at det var to inni der, da hadde magen gått litt tilbake, men fortsatt en synlig kul ja...

Har du kul på magen allerede? Hvor langt er du på vei?

Du kan jo høre om tidlig UL, så du vet hva du har å forholde deg til, en eller to... Eller fler.. FNIS!!

Lykke til!!!

Klem fra

Jeg mener jeg er 14 uker på vei nå. Skal på ul 20.april. Jeg har begynt å få mage ja. Jeg er plaget med bekkenet allerede. Jeg må kjøre 45 min til jobben og etter 15 min må jeg stoppe bilen og gå meg en runde rundt bilen. Slitsomt. Jeg får ikke til å be om å få ul tidligere, føler meg dum som ikke greier å vente litt.......uff, men er svært nysgjerrig. Spekulerer og spekulerer på hva det kan bety....... hmmmm

Skjønner at det kan være flaut å spørre om UL tidligere, men 20. april er jo SÅ lenge til.. :o)

Men du har en god grunn for å få UL før altså, hvis det er to inni mener jeg. Veldig kjekt å vite det så tidlig som mulig, hvertfall syns jeg det da...

Det med bekkenet kjenner jeg igjen ja, i begynnelsen av svangerskapet var jeg å plaget med vondt i bekkenet, men det gikk heldigvis over! Håper det gjør det for deg å da, det er så ubehagelig...

Blir jo nysgjerrig jeg å da, om det er flere der inne eller hva... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...