Gå til innhold

Tran eller D-vitamin


lille gull skal bli storesøste

Anbefalte innlegg

Gir dere baby'n tran eller d-vitamin dråper??

I tilfelle tran, er det spesiell type for baby'n eller er det den samme som for de voksne..???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanlig møllers tran babyene skal ha. Jeg orker ikke tran gulp, derfor gir jeg d dråper. Skal begynne med tran når hun slutter å gulpe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig tran, ja.

Vi fikk en flaske av helsesøster. - men her gir vi d-vit. (når vi husker det..uff ..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi gir også D-vitamin..

eneste ulempen med d-vitamin er at jeg syns at det dråpe telleren er SÅ TREIG!!!!!

syns det tar en evighet å få de 5 dråpene....men det er nok fordi jeg er så utålmodig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste som gir tran jeg tydeligvis:) jaja....går vel snart over til d-dråper jeg også. Har også en gulper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D.vit her også :) Har ei som aldri gulper (og glad for det altså), men hater virkelig tran selv, så har ikke hjerte til å gi hun det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir tran,må man ikke det når man gir mme? for d vitaminene er jo i erstatninga,men ikke omega 3?

Kasper grøsser når han får det stakkars..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir 2,5 ml eskimo3 med tuttifrutti smak. Ingen gulping og det går greitt ned.

http://www.medtech-pharma.no/produkter_detalj.asp?id=16

 

 

Eskimo-3 Kids anbefales fra fire ukers alder og frem til ca 12-års alder. Eskimo-3 Kids har en mild Tutti Frutti smak fra naturlige aromaer..

 

Tran og eskimo 3 inneholder omega 3 og 6 (det som gjør barna mer inteligente) og er derfor mye bedre enn de vitamin dråper. Men jeg vet hvor vanskelig det er med tran gav oppp etter noen måneder med den forrige, men nå med eskimo 3 går det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emre får tran hver kveld. Og det går veldig greit. Alle tre barna her får tran hver kveld, og har fått siden de var en måned gamle alle sammen. Ingen som sier det er fælt. (Selv om jeg HATER det.) Jeg tar tran-tabletter jeg da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...