Gå til innhold

Hva kan jeg ta for vogna mi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en svart Simo kombi-01 modell.Pent brukt,med regntrekk og myggnetting.Lufthjul.

Skal bytte til ei nettere sportsvogn,vil ikke ta for mye liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fargen trekker prisen opp, alderen trekker den ned. Vet at 03/04modell (ca) i diskret og tidløs farge har blitt solgt for 2000kr.

Skrevet

Kjøpte i fjor en strøken 04 modell for 2000... Tror alderen på din vogn vil trekke den ned i pris, om vogna er veldig pen ville jeg kanskje sagt 1500 kroner jeg... Da får du i allefall folk intressert.

Skrevet

Tenkte å legge den ut til ca 800- 1000,-...da har jeg hvertfall ikke tatt for mye håper jeg;-)

Skrevet

Da får du nok solgt den i en fei, tenker jeg... Hadde jeg hatt behov for vogna skulle jeg ha kjøpt den jeg.. ;-)

Skrevet

Hmmm, det her har jeg lurt litt på også, hva jeg får igjen for vogna da jeg selger... Jeg kjøpte meg en vogn simo kombi 06 nå i romjula som var. Den står å venter på vårt ufødte barn som kommer i mai. Vogna var satt ned fra 6420,-sek til 3999,-sek. Men akkurat 2. juledag, var det 30% på alle barnevogner uansett førpris, så vogna havna på 2500,-nok

Vi gjorde jo et røverkjøp syntes vi da, men verdien i vogna er jo der uansett. hva kan jeg regne med å selge vogna for om ca 2 år?

Skrevet

Om to år ville jeg tippe du kanskje får igjen rundt 2000,-,verdien synker så fort for det er så mange vogner på markedet dessverre.....

Skrevet

Og Simo er ganske ofte på salg, og mange gravide vet dette, så derfor faller Simo ganske fort i pris. Emmauljunga derimot, er praktisk talt aldri på salg, og derfor holder bruktprisene seg også høyere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...