Gå til innhold

Jippi, jeg fikk reductil!!!

Anbefalte innlegg

Jeg var hos legen idag og fikk Reductil :) Er veldig glad nå og håper at det virker uten altfor store bivirkninger. Er iallefall fullt motivert fra i morgen av. Ikveld skal vi kose oss med taco og godteri. Ikke særlig smart kansje, men det blir streng heretter og da skeier jeg ut maks idag ;) Starter i morgen og krysser fingre for harde livet :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8625881-jippi-jeg-fikk-reductil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra! :-) Krysser fingrere for deg!

Jeg begynte på de i går, så er nokså fersk, jeg også! Sikkert tidlig å si dette, men fikk helt sjokk i dag da jeg var på butikken og gikk forbi smågodt-hylla - jeg kjente ikke ANTYDNING til lyst på det en gang!!! Og det har vært en prøvelse tidligere! Da har det kun vært på viljen jeg har gått forbi hylla - med vann i munnen! :-)

Har så langt ikke hatt lyst på noen ting, ikke vært sulten en eneste gang. Må følge med på klokka for å huske å få i meg mat, så nå er huskeregelen å spise hver gang småen har spist.

Merker litt til bivirkningene, men regner med at det går seg til ganske fort. Har troen på dette, jeg! :-)

Du får holde oss oppdatert om hvordan det går da! :-)

Har vært periodevis svimmel, men det har vært når det nærmer seg tid for mat, så håper og tror det er derfor. Merker jo ikke sulten, hvertfall ikke så langt. Men som sagt er det veldig tidlig enda, og vet flere som har merket bivirkninger de første dagene, men så gir det seg. Så jeg er optimist! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...