mamma til 2 skjønne!!! Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 endelig kan jeg si at det er 3 måneder igjen! så da var jeg på aporeket å hentet esken du får når du registrerer deg på apotek1. smilte brett når jeg åpna den, masse ting egentlig, som er helt gratis! bleier, smokk, bitering, våtservietter osv! var oxo på postkontoret i dag å henta en STOR eske med baby tøy som jeg fikk kjøpt på finn! så nå går jeg bare å gleder meg til poden skal komme! bare 98 dager igjen til termin datoen! hi-hi koz fra
nybakt_mamma Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 åå det hørtes gøy ut... registrerte meg på apotek1 for sånn pakke for leenge siden. ,tror jeg skrev ut det arket , men nå vet jeg ikke hvor det er...har og så 3 mnd igjen. termin 13 juni
mamma til 2 skjønne!!! Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2007 gjør det ommigjen det gjorde jeg, men satt ikke gatenummeret på og tok e-post adr til mannen min og tok mobil mummeret mitt! jeg oxo hadde mistet det! men dem sjekker jo ikke, så du kan jo skrive en på mannen din!
nybakt_mamma Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 jepp det kan jeg... de kan jo ikke sjekke det på apoteket.
roru Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Nå har jeg nok gått glipp av ett eller annet. Hvor kan en melde seg inn? Har registrert meg på Libero klubben men ikke på Apotek1, var det det? Har 99 dager igjen i dag og kan tenke meg å få den pakken jeg også. Har ikke fått tatt ned babytøyet fra loftet ennå, det får vente litt. Har to gutter på snart 7 og 8,5 år.
mamma til 2 skjønne!!! Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2007 gå inn på apotek1.no og gå da videre til gratis baby pakke. der registrerer du deg, skriv ut sia og lever den på apoteket nær deg! da får du en pakke som inneholder alt fra bleier til smokk! håper du finner ut av det, er ikke så flink til å forklare! koz
Luans mamma Skrevet 14. mars 2007 #7 Skrevet 14. mars 2007 Gaven er vel fra Libero-klubben, så vidt jeg har forstått det. Det er flere apotekkjeder du kan hente pakken. Du velger hvilken apotekkjede du skal hente pakken din når du registrerer deg.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #8 Skrevet 14. mars 2007 har noen plaget deg på telefonen? for noen sier at det kommer noen forbundt som skal plage deg. har nettopp bestilt og er litt redd for å plage .
janne** Skrevet 14. mars 2007 #9 Skrevet 14. mars 2007 jeg har også hentet min pakke i dag på Apotek1. Glemte lappen hjemme, men det gjorde ingenting for jeg kunne fylle ut en lapp på apoteket og kunne velge helt hvor mange opplysninger jeg ga utenom navn og termin. Det skjemaet var mye kortere enn det som ligger på nett. Jeg signerte ikke og krysset heller ikke ja takk til reklame... Veldig greit ) hilsen
mamma til 2 skjønne!!! Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. mars 2007 nei jeg har ikke blitt plaget av dem, dem ringte meg fra krybbedød-foreningen i fjor sommer rett etter vi hadde mistet vår lille gutt i uke 19. å da skjelte jeg han ut etter noter, så får håpe at dem ikke ringer igjen! da får dem iallefall høre fra meg!!! synes det er dårlig gjort av dem å ringe oss jeg da! dem ringer etter man blir gravid å en eller flere ganger når man går gravid og så en hau med ganger etter man har fått! nei dem folka som jobber med det byr meg imot! koz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå