Gå til innhold

Kjære medsøstre C";).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som dere vet så sporet jeg fra dere godt ut i løypa.

For min kjære og jeg begynte på ivf karusellen.Noen ville kanskje aldri drømt om det,men for oss er det viktig å ha prøvd det som prøves kan.Vi er jo såkalt uforklarlig barnløse,men barneønsket er vi jo ikke fritatt for...

Vel den 12 februar begynte jeg med medisiner,og har siden det fått oppleve hormoner på kroppen....C";).Men jeg skal ikke klage jeg,alt har gått fint for seg for meg så langt...Men de har visst gitt meg for lave doser på sprøytene,så jeg har mange egg,men ikke alle har modnet seg nok...

Uansett så satte jeg eggløsningssprøyte i går.I dag var min første medisinfrie dag,og jeg føler til stadighet at jeg har glemt noe...

I morgen er det egguttak,kanskje bare ett stort nok egg,men forhåpentligvis har flere vokst siden ul på mandag.Om jeg får ut brukbart/brukbare egg,og mannens svømmere befrukter dem,naturens gang deler dem som de skal,så blir jeg ruger på lørdag...Så fra lørdag kan jeg teknisk sett være gravid.Måtte alt gå slik....C";).Jeg har spennende dager frem til lørdag foran meg,og like spennende 2 uker som eventuell ruger...

Dette var litt oppdatering fra meg.Jeg er ofte innom og leser hos dere,og har gledet meg over noen positive tester i den senere tid.Likevel håper jeg på flere her inne.Det er mange av dere flotte damene som skulle vært over på gravid i moden alder for lengst.Mange gode tanker fra meg til dere alle.

Jeg hiver meg trolig på i jakten på desember baby !Og går ikke det,så får jeg ned i kjelleren etter nytt mot.Selv om veien har vært lang,er det for tidlig å gi seg enda....

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fulgt med deg Vilsågjerne, både her og på assistert. Dere er tøffe som legger ut på denne reisen...men som du sier, dere har et stort barneønske, og da tåler en mye. Jeg vil bare ønske deg alt godt, skal sende deg noe ekstra babystøv i slutten av uka....

Skrevet

Det blir bra spennende å følge deg i dagene framover vilsågjerne. Håper virkelig det klaffer for dere nå. Måtte de finne mange fine egg når du skal på egguttak imorgen. Masse lykke til.

klem fra

Skrevet

Dette blir en thriller jeg må få med meg!! Håper virkelig du lykkes nå:-)))

Skal krysse alt jeg har de neste ukene.

Lykke til!!!!

Skrevet

Hei vilsågjerne!

Å for noen spennende uker du går inn i nå!

Tusen takk for at du deler det med oss andre.

Lykke til!

Måtte det være friske, flotte egg, og våryre, sterke celler som møtes!

Klem

Skrevet

Kjære vilsågjerne-

så koselig med en oppdatering fra deg :-)).

Så utrolig spennende dette blir- skal krysse alt jeg har for deg og vilsågjerne-mannen !

Håper virkelig at dere lykkes, og at du snart flytter inn i den fristende sofaen!

Masse lykke til xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Klem fra

Skrevet

Hei på deg Vilsågjerne.

Husker deg jo godt fra Ass.befruktnings sidene.

Var her inne en periode jeg også før overgang til IVF.

Spennende tider for deg da.

Håper egget ditt er modent og fint og at alt ligger fint til rette for en desember baby.

Hvis ikke bør de justere medisinene til neste gang.

Har ikke helt fått med meg om du er over eller under betale selv grensen.

Lykke til på lørdag.

Kanskje slår vi følge til gravide slitere , og gravid i moden alder :)

Skrevet

Kjære vilsågjerne:)

Håper virkelig du har lagt gullettet nå,at befruktningen skjer greit,

og at spiren fester seg og sitter når en blir satt inn.

Masse lykke til(ps:du trenger ikke unnskylde deg fordi dere prøver ivf,jeg tror nok de aller fleste hadde gjort det i din situasjon,jeg hadde utvilsomt gjort det)

Mange lykketilklemmer:)

Skrevet

Så koselig å høre nytt fra deg og så spennende det blir de neste dagene og ukene! Åh, det nesten til å få vondt i mage av! Synes det er så flott at dere endelig har fått hjelp igjen og HÅPER HÅPER at du denne gangen skal få oppleve å bli mamma (husker ikke helt om du har bnarn fra før, men tror ikke det). Lykke til og hold oss endelig oppdatert på fremgangen.

Skrevet

Hei på dere jentene !

Da har jeg og min kjære vært på klinikken.

Sambo har levert flotte vitale svømmere.Utrolig moro å få se dem på en skjerm !Der var det fart og spenning gitt !

Så fikk jeg kanyle i hånden,og masse glad-veske i den,før jeg hoppa i stolen.

Legen har høsta gullegget!Nå må vi bare håpe at egg og svømmere finner det ut sammen.Legen beroliget meg med at om det ble en neste runde så ville de vite mere om hva jeg trenger av medisin,slik at alle eggene blir med og vokser...En utrolig skjønn sykepleier visket til meg at hun trodde det var gullegget,og at hun ville ønske oss lykke til...

Så nå sitter jeg her da,lettere bedugget ,og skal få tiden til å gå..

Jeg er egentlig dårlig på å vente...hihi

Tålmodighet er en dyd gitt !

Men tross alt,dette kan kanskje gi oss ønskebarnet !

Klem fra

Skrevet

Kjære vilsågjerne-

Så utrolig fint da- at de fant et flott egg, og at svømmerne er vitale og livlige :-)) Dette høres skikkelig bra ut !

Håper inderlig at det er full klaff , og at du fra lørdag blir ruger i 9 flotte måneder !!

Klem fra

Skrevet

Dette høres lovende ut :)

Ha en fin rugeperiode, og ikke test for tidlig :)

Skrevet

Åhhhh! Så spennende!

Skjønner at ventedagene blir slitsomme - ønsker deg lykke til:-)

God ruging da=))

Skrevet

Så spennende vilsågjerne. Godt at egguthentingen er overstått. Nå får vi krysse fingrene for at egget blir klart til innsetting. Du må fortsette å holde oss oppdater her inne. Vi heier deg fram vet du :-)

klem fra

Skrevet

Håper egguthentingen i går gikk bra, og at gullegget blir satt godt på plass i morgen! Krysser fingrene for deg!

Klem,

Skrevet

Jeg håper så inderlig sykepleieren har rett og at du planter gullegget!!!

Ønsker deg masse masse lykke til!

Du skal IKKE ha flere nedturer! Bare oppover nå! Har jeg sagt!!

8-D

Stor klem fra meg!!

Skrevet

Hei igjen jenter.

Dere blir vel lei av meg nå,men jeg må jo bare oppdatere.

Er en enorm følelsesmessig karusell dette.Og det jeg vil fortelle er at vi har ikke falt av enda !Gullegget er befruktet,og om det utvikler seg riktig over natten så skal det tilbake til mor i morgen.

Så langt tror jeg positive tanker fra dere alle har hjulpet oss godt på vei.

Ha en innholdsrik og koselig helg jenter !

Klem fra

Skrevet

Kjære Vilsågjerne!

Vi blir ABSOLUTT ikke lei av deg nei. Siden du "flyttet litt" over til assistert -sidene for en stund siden, må jeg jo stadig inn å titte der også. Og det er for å se hvordan det går med DEG! Så vi setter pris på all oppdatering og synes dette er kjempespennende og kjempelovende.

Vi håper og krysser fingrer for at du er ruger i morgen, og at du kan sette deg godt til rette i moden-sofaen om en 2 ukers tid.

Dette har vi ventet på og gledet oss til Vilsågjerne!

Klem

Skrevet

Siste oppdatering denne runden.

Da ble det ikke 2007 baby på oss.

Forsøket er avbrutt.

Flott egg,supre svømmere,befruktning innen rett tid er ikke nok...

Det hadde ikke delt seg nok til i dag.

Så da er det bare og mobilisere krefter nede i kjelleren,så man kommer seg opp...

Selv om håpet er ute og løpet er kjørt denne runden for oss,så følger jeg med dere jentene fra sidelinjen...So keep up the good work jenter !

Før elle siden skal vi lykkes!

Klem fra

Skrevet

ÆÆÆÆSJ!!!!!! Absolutt ikke det vi håpet på nå........................

Så trist!

Huff, du får bare krumme nakken, få ut frustrasjonen og rase ut - før du prøver igjen! Som du sier: Vi SKAL klare det!!!!!!!!!

))))))))))))))) trøsteklemmer(((((((((((((((((((((((((((((

Skrevet

Nei og nei nå ble jeg trist nå. Så synd at de ikke fikk modnet mer enn et egg vilsågjerne. Håper de gir deg store nok doser neste gang slik at de får ut flere egg. Dere får legge inn noen runder med naturmetoden til det er tid for neste forsøk.

Sender deg en stor trøsteklem vilsågjerne.

Skrevet

Nei og nei og nei!! Jeg håpte så inderlig at du var neste mann på listen, det har du så sterkt fortjent!

Vet ikke hva jeg skal si. Skjønner ikke at du klarer mobilisere deg til å gå videre en gang. Dette var bare trist.

Stor, stor trøsteklem og enda større lykkeønskninger til neste gang!! Verden er urettferdig!

Skrevet

Kjære vilsågjerne-

så trist at det ikke gikk ! Må være forferdelig sårt, nå når alt så så fint ut . Får håpe at dere neste gang er heldige i alle faser av forsøket, og at dere da lykkes.

Du er tøff, vilsågjerne, som satser så mye på barnet du ønsker deg .

Du fortjener å lykkes snart !!

Mange klemmer til deg og vilsågjernemannen fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...