Miraculix Skrevet 14. mars 2007 #1 Del Skrevet 14. mars 2007 Hei! Nå har jeg ikke "vært her" på en stund, men må jo innrømme at jeg har vært innom å lest litt innimellom!! Klarer liksom ikke å holde meg helt unna!! :-) Hvordan går det med dere da, jenter? Har det skjedd noe i det siste..? Jeg går jo å venter på el jeg da, har ikke snøring på når den kommer denne gangen, etter sa`n og det syntes jeg er litt kjipt :-( Men siden gyn sa ca 4 uker til tr når jeg var der, så prøver jeg å basere meg på det, og skal nok dra med meg sambo i senga i god tid før og etter :-) Vil ikke ta noen sjangser...! Ellers har jeg begynt å få ett litt "pinlig" forhold til svigermor, hehe.... Ho er kjempe koselig, og etter den siste sa`n så hadde vi en skikkelig god samtale hvor jeg betrodde meg i det løse og faste.. Antagelig ga jeg litt for mange detaljer, var litt full av følelser, og siden jeg har en veldig "stille" samboer som egentlig ikke er så innmari snakkesalig, så betrodde jeg meg til henne. Det var deilig å få tømt seg litt, men samtidig har jeg jo nå mistet den tryggheten på at bare sambo&jeg vet at vi er prøvere, for nå vet jo også svigermor det........................ Ehhhe hehe.... Vet ikke helt hva jeg syntes om det enda.... Tror jeg må ta en liten hvit løgn etterhvert, og si at vi har lagt det litt på hylla... Snakka nemlig med henne istad, og plutselig sier hun "Jammen godt at "sambo" har friuke den uken du har eggløsning, slik at dere kan kjøre på hele uka!" Ble helt paff jeg, og fikk stotret frem at "Ja, det er jo bra...." Rart og diskutere eggløsning med svigermor, liksom, men men.... :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8625282-heisann-dere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Mariposa- Skrevet 14. mars 2007 #2 Del Skrevet 14. mars 2007 He he, jeg synes hun høres kul ut Men jeg skjønner at det kan bli litt pinlig og da.... Men en liten hvit løgn for å få privatlivets (og sexlivets) fred, det må da være lov? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8625282-heisann-dere/#findComment-8626535 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. mars 2007 #3 Del Skrevet 14. mars 2007 Hei snuppa. Så koselig at du kommer inn her og skriver=) Her har jeg enten hatt EL for 8 eller 5 dager siden, så jeg bare venter på at tanta skal komme etterhvert. Uansett hvem av dagen jeg hadde EL passer det ihvertfall med når vi hadde sex, så håper jo så smått=) Så kjipt at du ikke vet når EL er ja. Men bra dere ikke tar noen sjanser;-) Hehe, svigermoren din er jo søt som bryr seg da, fint at du hadde noen å betro deg til. Men skjønner at det blir litt pinlig når hun diskuterer EL med deg. Akkurat det er jo ganske personlig, så hun kunne jo latt være å følge med på det, hehe. Synes godt at du kan dra en hvit løgn;-) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8625282-heisann-dere/#findComment-8627596 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraculix Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 14. mars 2007 Oj, da har du jo en spennende tid i møte da jo :-) Får krysse fingrene for at tr holder seg borte nå da!! :-) Dagene går så sakte når man går sånn å venter på det å vetu, det er derfor jeg må prøve å begrense tiden min her merker jeg, føler at hver uke er driit lang...! Men det har vel litt med mitt eget hode å gjøre også, tenker jeg..! Ja, kjipt å ikke vite med el, men jeg får sjekke litt etter el-slim, det er det eneste jeg får gjort. Har begynt å ta tempen, men det tror jeg ikke jeg vil forstå så mye av nå den første syklusen uannsett, trenger noen sykluser å sammenligne med..! El-tester gidder jeg ikke, har ikke hastverk, og syntes det er litt "spennende" på denne måten også.. Nå har det jo klaffet en gang, uten el-testing, så da skal vi nok klare det igjen!! :-) Håper at du får en positiv test denne syklusen da, det hadde vært skikkelig moro :-) Har du begynt å få "taket" på pearlyen nå eller..? Stor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8625282-heisann-dere/#findComment-8629640 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 14. mars 2007 #5 Del Skrevet 14. mars 2007 Heeei... Koslig å "se" deg igjen=o) Svigermor høres helt rå ut..hihi...Men det er deilig å ha noen å dele med da...Vet jeg er sprekk ferdig...Har så lyst å fortelle mamma at jeg ikke går på P-pillene... Her i huset går det som det går...Sendte sambo en mld for par dager siden...Lurte på om vi kunne starte å prøve fra mai (For da er jeg innenfor den grensen til å få fødselsstipend) og ut sommer...Bare for å sette en grense...Samme for meg når vi "slutter" å prøve...Men har lyst å prøve de 4 mnd i sommer...Han sa han skulle tenke på det...til September!!!!!...Det var, håper jeg, en liten spøk fra hans side..Han sa også at det var viktig at det var innenfor retten til fødselsstipend...Og det sa jeg til han at jeg var...Så dette var jo pos...Så nå venter jeg spent på svar..hihi... Klem PS! Don`t be a stranger...=oD Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8625282-heisann-dere/#findComment-8631063 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. mars 2007 #6 Del Skrevet 14. mars 2007 Ja veldig spennende, og som du sier går tiden saaakte. Burde bruke mindre tid her jeg og, men jeg klarer bare ikke. Skal være flink og lese på studiene, men ender bare opp her hver gang, uff. Skjønner ikke hvordan jeg skal avvenne meg det! Sjekke EL-slim er jo ganske greit, og hoppe i høyet rundt d;-). Når dere har klart det før uten EL-tester, klarer dere det nok igjen ja=) Er litt å sette seg inn i når det gjelder temping, men det er veldig greit å bruke fertilityfriend. Så finner den ut av alt for deg;-) Har fått taket på perlyen nå ja;-) Men den kjenner jo ikke syklusen min enda, så får stort sett rødt. Men det blir nok veldig bra. Håper så veldig at jeg får positiv test! Har en litt god følelse, men blir nok bare skuffa. Har så lyst å oppleve og se at min test blir positiv, det må være så gøy! Håper at du blir gravid igjen med en gang! Vil at vi skal følge hverandre opp=D Er sambo helt med på å prøve nå? Stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8625282-heisann-dere/#findComment-8631956 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraculix Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 15. mars 2007 Hehe, ja, man blir ganske så opphengt!!! Nå har jeg hatt en liiten pause, men ser ut til at jeg kommer tilbake for fullt nå.. :-) Vil jo ikke gå glipp av noe heller, hehe!! Får håpe du får lest litt til studiene innimellom da :-) Ja, jeg tror det skal gå greit, så tar jeg en ca sats på det. Om det ikke klaffer denne pp så går det greit også, jeg har ikke såå hastverk nå. For om det ikke klaffer, så skal jg på sykehuset, og sjekke hormoner å sånn (...?....) for å se om det er en annen grunn enn "uflaks" at jeg mister.. Og sjekke om jeg har hatt el. Det tror jeg jo egentlig at jeg har hatt da...! Siden jeg har blitt gravid før...? Men det er greit å få sjekket det opp..! Men gyn sa det ikke var noe i veien for at jeg bare skulle fortsette å prøve hun, så da gjør jeg jo det, da :-) Men det virker ikke som min flaks og få det til å klaffe så tett oppi hverandre, så har ikke så høye forventninger akkurat... Ja, det krysser jeg fingrene for!!! Hadde vært moro om dere hatt fått det til å klaffe nå! Den gode følelsen må du holde hardt på, jeg hadde også en god følelse den siste gangen det klaffa for oss :-) Sambo er helt med på å prøve nå ja, så egentligh hører jeg ikke hjemme her, men alle dere er jo her, og da syntes jeg det er litt koseligere å bli her, på en måte...! Hehe, ble litt mye kluss der :-) Når har du IKM? Skal heie på deg jeg ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8625282-heisann-dere/#findComment-8632893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraculix Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 15. mars 2007 J, det er koselig å være litt tilbake her også :-) Det er noe helt spesiellt med denne siden her, syntes jeg, har vært å luska rundt på andre relaterte sider, men det er ingen som blir så personlig som bim!!! :-) Det syntes jeg er kjempe bra, egentlig, for det er jo noe veldig personlig man holder på med da :-) Hehe. Mange skuffelser og mange gleder! Hm, ja, det hørtes veldig fornuftig ut fra din side, BabyCakes. Hvor gammel er han lille tassen din nå, egentlig..? Du har vel egentlig en del utstyr og sånt klart også du, fra førstemann! Det er jo en STOR fordel, da!!!!! Nå vet jeg ikke hvordan det er med deg, men som regel så tar det jo litt tid før det klaffer også..! Iallefall for min del :-) Så han har jo mye tid å forberede seg på da, sist gang du var gravid var det vel ikke planlagt..? Så han sambo din tror kanskje at det er lite som skal til før spira sitter..? Kanskje det skremmer han litt å? Ikke vet jeg, men. Iallefall bra at dere har begynt med litt "forhandlinger". Han har jo forstått hvor viktig dette er for deg nå, og kanskje kan han se fordelene ved det også...? For din skyld kryssert jeg iallefall fingrene og håper at han blir med på å lage en liten bror eller søster til førstemann snart...! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8625282-heisann-dere/#findComment-8632920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. mars 2007 #9 Del Skrevet 15. mars 2007 Tusen takk for at du heier på meg:) Er litt usikker på når jeg hadde EL, men har nok IKM et sted mellom søndag og onsdag, så er ikke så lenge til;) Skal holde hardt på den gode følelsen, bare håper at den er god nok til at det betyr at jeg er gravid, hehe. Er ikke sånn at jeg er sikker på at det klaffet, men håååper. Så bra at sambo er med på å prøve odentlig!=D Da går det sikkert fortere nå enn forrige gang vettu. Når dere får hoppa litt ekstra i høyet rundt EL og ikke bare ta det som det kommer. Heier på at du blir gravid denne pp!!! Men klaffer du ikke, så er det jo fint å få funnet ut av hvorfor du mister. Kanskje de kan hjelpe deg til å beholde når du blir gravid igjen. Du har sikkert hatt EL siden du har blitt gravid før ja=) Kjempebra at du vil bli her hos oss selv om du er prøver!!!=)) Skal skjerpe meg med studiene nå, prøve å tenke litt mindre på dette. Går jo helt oppi hodet på meg vettu. Krysser fingrene for at det klaffer for oss begge nå!! xxxxxxx =D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8625282-heisann-dere/#findComment-8640073 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå