Gå til innhold

Fottur i fjellet?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid og kommer til å være i svangerskapsuke 20-23 i sommerferien.

Samboer har lyst på fotturer i fjellet noe i og for seg også jeg liker.

Men jeg er usikker på hvordan det vil være å gjøre noe sånt når man er gravid? F.eks med sekk på ca 8 kg.

 

Noen med erfaring?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei,

kjenner flere som har vært på fjelltur langt ut i svangerskapet (til og med på overtid :D), og hvis formen din er bra så er det ingenting i veien for å gå på fjellet!

Det høres ut som om det ikke er første gangen du skal på fjellet, så du greier sikkert å vurdere det når det nærmer seg. Med såpass lett sekk og ikke for lange dagsetapper, så blir nok det en super ferie for dere alle sammen.

 

Skal selv på fottur noen dager i påska, og er ikke betenkt på det i det hele tatt. Er i 17. uke nå, og bortsett fra at jeg blir raskere anpusten enn før så går det helt fint å gå på tur. Og så må jeg ha med mye kjeks, for jeg er så sulten! Håper at jeg holder meg i så bra form framover, sånn at vi i hvertfall kan få noen dagsturer til sommeren.

 

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du er i god form, er det ingenting i veien for dette. Selv er jeg nå i uke 22, og har gått flere lange turer og skiturer (med og uten ryggsekk) samt drevet annen trening som styrketrening og spinning. Bare lytt til kroppen din, så vil det gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...