Gå til innhold

Hvem er i 37.svangerskapsuke?og hvordan er formen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare litt nysgjerrig på hvem på bim-sidene som har termindato i nærheten av mim og hvordan dere føler dere:)

Min form er bra, forsatt ikke så altfor lei av å være gravid. Ingen store vondter, men endel trøtt. sykmeldt 80%fra jobb denne uka og det er faktisk veldig godt:) dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 37+6 i dag..

er i fin form.. men har vært SM siden 19 desember pga mye kynnere og vært innlagt pga truende rier som bare var kynnere heldigvis.. gått på medisin for kynnerne.. sluttet me med da jeg var kommet til uke 35+0 har siden da nesten ikke vært plaget me kynnere..

er egentlig i kjempefin form men skal ikke mye til før jeg blir sliten da.. har en veldig aktiv unge.. den ha vært en turbo fra uke 23 til nå nettopp.. begynnr å ro seg litt ned no..

sover godt om nettene.. ikke plaget med bekkenløsning og ikke halsbrann..

jeg er heller ikke lei av å være gravid.. nyter tiden. ha bestemt meg for ikke å bi lei oxo... ikke før termin.. da blir jo overtiden så tung.. om jeg må gå på overtid da.. er jo førstegangs så jeg har i grunn renget me d.. bedre å forberede seg på d enn ikke å gjøre d liksom..

Skrevet

Hei, jeg er 36+6 og har termin 8 april. Formen er egentlig upåklagelig bra, har aldri hatt noen kynnere, eller ellers neon plager, men må jo også få med at jeg virkelig begynner å kjenne på kroppen at jeg er gravid. jeg har sinnsykt stor mage, har hatt det hele tida, den er i veien for det meste:) Vært sykemeldt i ei uke nå og koser meg hjemme.. pusler med å vaske smurfe tøy, rydder og vasker som de fleste gjør som går og venter:) det gjør absolutt ingenting om babyen har lyst til å komme ut et par uker før tida, selv om jeg er innstilt på at jeg enda kan gå slik i 5 uker til!

Kos dere videre, jenter!

Skrevet

Jeg er 37+0 idag, termin 6.april. Formen er kjempefin den. kan ikke klage. Har vært SM siden 17.desember grunnet BL, men kunne hatt det mye verre! (Er "mildt" rammet hvis det går an å si det sånn!) Sover godt om natten, har ikke lagt på meg så mye, og var på sv.kontroll for to dager siden, og alt er på topp. Flott blodtrykk osv! Så jeg føler meg heldig! Står opp en gang iløpet av nåtta for å tisse, ikke ille det heller;)

Ellers så må jeg bare si at det er klart det merkes at en nærmer seg fødeklar, ting er tyngre, som feks. å bøye seg å kle på sko, sokker ol. (spesiellt med BL...) , og det gjør vondt å snu seg i sengen, men det er jo endel av sjarmen, og jeg er jo snart færdig.

Er ikke lei, men gleder meg masse til å føde denne lille skapningen som har bodd så lenge i magen min nå!!! Litt utålmodig nå ja, men den kommer når den kommer, og jeg har også belaget meg på noen dager etter termin. Så slipper jeg å bli så "skuffet" hvis det viser seg at jeg kommer til å gå langt utover termin! ;)

Skrevet

Jeg er 36+1, og formen er ok....... Jeg er veldig trøtt for jeg ligger våken i mange timer om natta, så er det jobb om dagen. Jeg jobber heldigvis bare 60%, men de to dagene jeg har fri har jeg tre gutter hjemme som har fri fra barnehagen. Så det er igrunnen mer avslappende å være på jobb! :-) Gleder meg veldig til å gå ut i permisjon neste uke, sånn at jeg får 3 dager i uken hjemme alene...........................

Er litt utålmodig, for jeg har masse vonde kynnere, så jeg tror fødselen er i gang annehver natt.

Satser på at de siste ukene kommer til å gå fort! Lykke til alle sammen!

Skrevet

Jeg er 37+4,har vært i veldig fin form,men i natt fikk jeg feber, skjønte det var noe på gang i går kveld.. Så her siter jeg slapp med feber og hoster, og med en mage som er nesten ei lang kynne, strammer hele tiden,hjelper liksom ikke at jeg hoster og nyser, har litt murring i ryggen også.

Var hos jordmor i dag og hun sa han var festet,nok derfor jeg kjenner litt murring i ryggen. Hun sa at pga feber og infeksjon i kroppen så måtte jeg ikke bli overrasket om fødselen startet,noe den kan pga det.. jippi føde med feber,nei takk har ingen energi.... så jeg tar det veldig med ro nå i håp om å bli fort frisk..

Dette ble ett syte innlegg fra meg da, har egentlig hatt det veldig bra,men feber er ikke tingen så seint i svangerskapet :)

Skrevet

Æ e 37+6. Formen e egentli grei, men e vældi trøtt førr tia, det e vel sånn som følg me. Har fått så høgt undertrykk den siste tida, va på sjukehuset forrige uka pga det, å ska igjen imåra, kanskje det blir innleggelse førr alt man veit. Blei ikkje det sist førr då sank blodtrykket, men man veit jo aldri... jordmora sa idag at i verste fall blei æ satt igang, så e både speinnanes å skummelt. Har ikkje store forhåpninge om å bli satt igang då, men det kjæm væll mykje ann på blodtrykket og andre prøva. Dæm tok CTG eller ka d heite av mæ både idag å forrige uka, å alt står heldivis bra tell me bane =) Har endel kynnere førr tia åsså, å litt stikkinge i underlivet (jordmora meinte det va pga hodet har festa sæ no). Ellers har æ litt ont i øvre skinkedel på venstre sia, halsbrann å som sagt trøttheita. Vil sei formen e fin bortsett fra det =) Løkke tell videre jente =)

Skrevet

Har akkurat tre uker igjen til termin, og føler meg egentlig i fin form.

Er endel slapp og trøtt og blir fort andpusten. Føler meg egentlig ganske lat, gikk i permisjon idag og har egentlig bare lagt på sofaen, så la jeg meg inn i sengen fordi datteren vår skulle se barne-tv, så da sovnet jeg der til klokken var 20....

Ellers strekker det litt i lysken, hodet har fremdeles ikke festet seg, men han ligger ihvertfall rett vei.

Klør endel på hender og føtter, så tok sånne lever-prøver hos legen idag, men får ikke svar før om en uke.

Så sånn alt i alt går det veldig bra, er heller ikke veldig lei enda. Dvs, hadde jo vært greit å bli kvitt de småplagene jeg har, men føler ikke for å føde akkurat nå, for å si det sånn... er litt for lat nå.. hehe :)

Skrevet

Artig å lese om dere! Det er så rart å tenke på at vi snart er ferdige. Mange som klarer seg bra inne her da- og det er forhåpentligvis ikke mange ukene igjen nå, jenter! selv fikk ei vennine barn i natt og nå er jeg så spent at jeg holder på å dø- skal "spurte" opp til føden nå snart bare for å få en forsmak på hva som venter oss.hehe. Noen flere i uke 37?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...