Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 jeg og mannen min planlegger og begynne og prøve i begynnelsen av september 07. Når bør jeg slutte med pillen da? er litt usikker. Hører om de som blir gravide rett etter at de sluttet. Så da tenker jeg at hvis jeg slutter lenge før tar det kanskje lenger tid? Hmmm! Noen som vet, eller har noen erfaringer eller tips og komme med!
husmortrall Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 vi skal starte prøvingen en eller annen gang etter august, mest trolig venter vi til oktober. Jeg har allerede sluttet på pillen, ca 2måneder siden...vi får heller være forsikige frem til da. Men så er det jo heller ingen krise for oss om det skjer før. Er det det for dere er det nok ikke så lurt å slutte ennå. Da ville jeg ventet til august/september, og heller ventet en stund ekstra om det ikke klaffet til å begynne med. Man vet jo aldri hvordan kroppen er...
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 Vi snakker også om å begynne og prøve i oktober. Har ikke tenkt å slutte med p-pillen før det.
majatv Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Vi skal begynne å prøve i mai/juni og jeg sluttet med pillen i begynnelsen av mars...
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Hei! Jeg har hørt at det kan ta opp til et år før du blir gravid etter slutt av p-piller. For noen har det også tatt lenger tid. Dette fordi det tar tid før kroppen kommer inn i normal rytme igjen. Jeg sluttet med p-pillene i slutten av mai 2006, og har ennå ikke fått mensen tilbake!!!! Begynner å bli mektig irritert. Var hos legen, og han sa jegmåtte vente en stund til, for det kan ta et år før menstruasjonen kommer tilbake. men noen blir også gravide med en gang etter at de har sluttet, så det er ikke så godt å si. det varierer fra kvinne til kvinne, og du kan liksom ikke vite hvordan det er med akkurat din kropp. Kjedelig det der. Hvis jeg var deg så ville jeg sluttet med pillene nå, og helder brukt en annen form for prevensjon frem til september. For tenk om du slutter med pillene i august, og så får du ikke menstruasjonen tilbake før august 08??!!!!
STORMCIRCLE Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 Jeg ble gravid etter en mnd. Men jeg hadde også menstruasjon imens jeg gikk på pillen da.. Men mistet desverre etter 4 uker. Vi prøver igjen til høsten, så jeg slutter ikke før like før, tenker jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå