Gå til innhold

Noen fødeklare bergensdamer ?

Anbefalte innlegg

hei hei =)

har termin 30 mars ...begynner å bli litt smålei ! har vert ute og gått lange turer de siste dagene i håp om at det ska sette igang noe =) men så langt ingenting ! ikke engang kynnere ..

skal til modningsakupunktur neste uke ..gleder meg ! håper det får litt fart på sakene

noen andre som har erfaring med modningsakupunktur ?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8624688-noen-f%C3%B8deklare-bergensdamer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme termin som deg!

Er vel ikke helt klar for fødsel ennå, merker at jeg fikk litt "sjokk" når jeg sa høyt i dag at det er to uker til termin...Jeg har vært i kjempeform, inntil mandag når et eller annet slo ut ryggen. Så nå er jeg mindre mobil og merker at da er det skikkelig kjedelig å ha gått ut i permisjon...Ellers er det meste på plass så tutler nå rundt og gjør det husarbeidet jeg orker.

Jeg er klaaaaaar....Hadde termin i dag, men ingen baby å se..:(

Har prøvd litt også..Gå tur, spise raspeballer(sku vist hjelpe leste jeg), drikker bringebærblad te...Er litt begrenset hva jeg kan gjøre siden jeg har bekkenløsning.....

Og i morgen skal jeg spise kiwi til frokost..:)

Leste her inne det kunne hjelpe..

hei!

i dag, på terminen, har det begynt å skje NOE! ENDELIG!! :)

var på toalettet før jeg skulle inn til legen på sv.sk.kontroll og jaggu var det ikke blodslim på papiret! på venterommet kom murringene, skikkelig intense (veldig festlig å sitte med det på et venterom, men men... ;) ).

legen mente at nå måtte det være i gang. blodtrykket var litt høyere enn hva det har pleid å være og nå var hode festet også!! :) jeg er storfornøyd med dagen!! legen sa før jeg skulle gå at det neste døgnet kom til å bli spennende... :) håper hun har rett!! :)

Annonse

hej hej:)

var sikker på at gutten min skulle komme på onsdag, gikk med skikkelig vonde kynnere hele dagen. Var kjempespent da jeg gikk å la meg, men ingenting skjedde... ble utrolig skuffet da alt var tilbake til "normalen" i går. jaja, han kommer vel når han er klar, har jo faktisk 20 dager og god tid igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...