Gå til innhold

Ruge dag 10 men begynte å blød litt så stoppet det..............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Satt inn to egg og har noen hørt eller erfart om man kan blø litt når man mister ett egg og at det kan gå bra lell? Har ikke gode vibber nå men ber om at det enten var feste blødning eller at jeg har igjen ett egg. Kanskje begge falt ut likt med blodet. Tilhører uke 9 gjengen...........hvordan går det der ? Lykke til videre

Hilsen fryktelig redd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper det går bra med deg!!

klem

Skrevet

Hei MoniQ36!

Skjønner at du er engstelig. Det er nervepirrende dager dette.

Har du testet positivt?

Forrige gang begynte jeg å spotte på rd8 - og fikk mens en uke etter. Negativ test.

Blødning kan komme av så mangt. Man kan blø av progestan, og man kan blø etter samleie (liten rift)

Håper det går fint, og at det har festet seg :-)

Lykke til!!

Skrevet

Jeg håper det går bra med deg MoniQ36,

og at du holder motet oppe !

Det nærmer seg vel teste dag nå,

jeg krysser alt for at det er din tur nå !

Skrevet

Hei Monique.

Kjenner en mann som mistet tvillingbroren sin mens de var i magen.

Så tror nok det er mulig å miste en , mens den andre er med,

Men tror det er festeblodning jeg :)

Skrevet

Krysser fingre for at dette går bra! Lykke til videre! Jeg skal teste i morgen....

Skrevet

Hei.

Jeg har blødd før testdato i begge mine forsøk, men fikk alikevel et barn fra hvert av dem. Begge gangene hadde begge eggene festet seg, men det ene falt fra. Så det på ul i uke 6, så to eggposer og den ene var tom!! Dersom blødningen stoppet er det ennå håp!!!

Krysser fingrene for deg :)

Skrevet

Krysser fingrene jeg, Monique for at dette går bra.

Trøsteklem

Skrevet

Takker for oppmuntring:-) Sitter på jobb nå og skal snart hjem og slappe av og jobber kun 3 timer i dag. Måtte åpne på jobb men drar nok hjem o sover litt. Jeg har ikke blødd noe mer over natta og merker ikke spesielt at noen tante er på vei:-) Litt murring er det dog. Håper det er Crinone som har lagd blødningen. I morgen er det test og jeg har klart å holde meg unna egen test for da blir det så ekstra nedtur og lang vente tid til i morgen for da vil man jo tenke at den er feil og gruble over enda mer. Men har fryktelig lyst.......men vi holder nok igjen til jeg skal på riksen i morgen. Lykke til alle søte damer:-) og ha en god dag.

Klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...