mille80 Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Var hos jm i dag, og ho kunne fortelle at nå var hodet til babyen påbegynt eller delvis festet. Sammen med jm var det også en jm student som lurte på disse ukene mellom da hodet fester seg og fødsel. Jm svarte jo da 2-3 uker, men det ble jo ikke riktig med meg siden det kun var delvis festet. Allikevel så hentydet hun stadig til noe tidligere fødsel, event feil termin. Men ho var så hemmelighetsfull..... Fader, nå lurer jeg jo så veldig.. Noen som har fått samme beskjed om delvis festet hodet?? og hva ble da sagt videre?? eller noen som mener noe om dette i det hele tatt?? Legger selvf til at jeg er i uke 35 nå
ninsoer Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 hode på min lille er delvis festet.. eller JM hær kaldte d knapt festet.. men den lå langt nede i bekkenet.. helt klar til å komme sa hun.. var i uke 34 eller 35 da de sa førstgangen at d var knapt festet.. og i går var d oxo knapt festet.. er i uke 37+6 i dag. ha ikke fått noe fårespeiling på når og hvor lenge d kommer til å gå før jeg føder og er i grunn like greit i og me at d egentlig blir ren gjetting fra JM sin side.. hvorfor tror de at du føder før termin..? hadde d vært hos meg JM ha vært så hemmelighetsfull hadde jeg sakt at hun bare måtte sputte d ut.. er så nyskjerrig av meg.. at jeg ha nok ikke fått fred.. tror ikke d ha så mye å si om hodet er festet eller ikke i forhold til når en føder.. noen er ikke hodet festet på i d heletatt.. men man har jo en fordel me at d er delvis festet.. d er jo at man ikke trenger å vente på at hode skal synke ned i bekkenet under fødselen.
mille80 Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2007 Det med fødsel før termin hentydet hun til i sammenheng med at hodet nå var delvis festet, og at jeg gjennom hele svangerskapet har ligget en god del over normalen på sf målene. I tillegg var jeg så sent på ul (i uke 22), og at babyen da kunne vært større en resultatet tilsier. Ho mener vi ikke skal bli kjempe overrasket om terminen er feil. Ho kunne nærmest garantere hvertfall at jeg ikke kom til å gå over termin, og det er jo godt å høre. Uansett, er jo ikke lenge igjen, så det er jo bare å vente å se. Vil jo at babyen skal være så klar som mulig til å møte verden når den kommer også
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 hodet til ungen min har vært helt festet siden uke 32, er i uke 37 ( 38 i følge bim) men han har ikke kommet ennå..tror ikke det har noe å si for når ungen kommer i forhold til om hodet er festa. men er lov å håpe..det gjør jeg=)
mille80 Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2007 Der var du og jo IZ_1984. Ingen fødsel på deg enda, æsj.. Nei, det er jo lov å håpe, men jeg setter meg termin datoen som mål, så blir jeg hvertfall ikke skuffet:) Babyen er jo verdt og vente på, selv om det er slitsomt til tider og man helst bare skulle fått den ut med en gang..)
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 du sier noe der mille80...er møkk lei nå, og kroppen orker mindre og mindre, men helt klart verdt og vente på. ingen fødsel ennå gitt, skal på bim treff etterpå, så jeg krysser fingra for at det skjer noe i natt kanskje. min egen lille tanke fra og med svangerskaps start har vært at han kommer ca 15 - 16 mars, så vi får se. jeg blir nok skuffa og må vente til 6 april=(
mille80 Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2007 Du får kose deg på treff da, fant selv ut at jeg ikke orket å reise den lange veien i dag. Også får vi krysse alt vi eier og har for at det skal skje noe hos deg snart:) blir spennende å følge med på deg hvertfall!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 14. mars 2007 #8 Skrevet 14. mars 2007 kjipt du ikke kommer da..men men..begynner å bli dårlig jeg også, lå rett ut i går...slenger inn en hilsen her uansett viss det skjer noe jeg vettu=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå