Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Noen som har erfaring med dette? Kanskje det ikke er noen forskjell i forhold til vaginal fødsel, men jeg spør nå alikevel. Var bekkenløsningssmertene like sterke etterpå som før? Andre observasjoner rundt dette? Takknemlig for alle svar!
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Jeg hadde bl i forrige svangerskap og smertene forsvant gradvis etter fødselen (ks) - i løpet av en ukes tid var de helt borte. Bl er jo hormonelt, så det skulle ikke gjøre noen forskjell om man har vf eller ks sånn sett.
Juni-mamma for 2.gang! Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Hei! Har hatt bekkenløsning og hastesnitt. Jeg slet i 2 år etterpå med bekkensmerter.. Tror dette er helt individuellt ja, hormonene styrer jo alt! Bekkensmertene rett etter fødsel er det vanskelig for meg å si noe om fordi operasjonssår-smertene overkjører alt annet. Merket ikke noe spes til bekkenløsningen min før jeg var klar for å gå tur med datteren min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå