Gå til innhold

Trondheimsdamer!


Gjest

Anbefalte innlegg

Så snart dere har fått positiv test må dere forte dere og bestille time hos jordmor!

Uansett om dere har tenkt å ta flesteparten av kontrollene til lege eller jordmor ... eller forsåvidt ønsker bare én time hos JM på slutten av svangerskapet ...

Kom dere inn i systemet med en gang.

Hvis dere venter noen uker (hvertfall 12 eller mer) er det for sent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ringte i går, har termin 20 oktober. Fikk beskjed om at det

allerede er fullt for Oktober, men jeg står på venteliste som nr 3. Damen i resepsjonen mente det var god sjanse for at jeg fikk, men de kunne ikke love noe. Så fort dere alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoi!

så dårlig at det er så få av dem!

finnes ingen tilknytta privat sektor heller??

selv har jeg ikke tenkt meg til jordmor,men så synd for alle de som kan tenke seg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ei jordmor på Elvehavna medisinske senter, men hun sluttet til jul fikk jeg beskjed om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

teit...blir dokker å ta alle kontrollan til jordmor istede for lege da,eller til jordmor i tillegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke så veldig godt forhold til legen min og tenkte å gå til jordmor i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går til Sunnland helsestasjon og der gjorde de plass til alle. Jeg ringte i uke 11/12 og fikk først gruppetime i uke 16 også individuell time i uke 24, men det er ulikt fra hver helsestasjon, none praktisere at 'det er fullt' mens andre gjør hva de kan for å ta inn alle. Men uansett er det for få, så lønner seg å være tidlig ute.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har man ingen tilhørighet f eks utfra postnummer ellernoe??

jeghører de fleste anbefaler jordmor i stedet for fastlege..

jeg skal til fastlege på første kontroll den 13 april, å tenke å ringe JM etter det..... om legen sier at alt er i orden liksom.. er det for sent da kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Byåsen og hører til Midtbyen og der er det hvertfall fullt for de som skal ha i Oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...