Gå til innhold

er det mange igjen her fra de som hadde IKM uke 7?


Håp & lille Hopp-Overtid

Anbefalte innlegg

lenge siden jeg har sett noe tråd eller noe fra oss....? har sett litt på babyverden og andre nettsteder og ser ut som mange begynner å få mage allerede? gjør dere det? jeg er 8+1 men kan ikke se noe mage enda. Ville jo trodd det var litt tidlig jeg. Vet nurket mitt er 14 mm for det har jeg fått se på UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er her jeg! :) Jeg er 8 +0 i dag, og jeg har ikke fått mage, heldigvis! Sleit litt med trange jeans i starten fordi jeg hadde så mye vondt i magen, men det går mye bedre nå og jeg bruker buksene mine fremdeles. (ikke de aller trangeste, kanskje)

 

Jeg skal på privat UL i neste uke når jeg er 9+1, gleder meg vannvittig til det, og håper virkelig at alt står bra til der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her foreløpig jeg også;-)

Det endelige svaret får jeg i morgen på ul....

Om det er liv i spiren min eller ikke,så enten blir jeg her eller jeg må tilbake på Bli Gravid. Ser fram til å få svar,etter en uke uten å vite...................????!!!!

 

Masse lykke til jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 8+6 idag, får jeg en bokså så går litt over navlen, så er magen klar å tydelig, var større tidligare, men d var pga luft da. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei her er jeg o g! 8 uker i dag!

Har også savnet tråden vår, var jo så mange der en stund :)

Har ikke tegn til mage jeg heller, under det vanlige fettet hehe,

men er utrolig kvalm da. Hadde en dag uten kvalme og det var

helt fantastisk, men så ble jeg jo bekymret da... men nå er den

tilbake igjen.

Skal på ul i uke 11 eller 12, og gleeeeeder meg masse!

Vi må holde sammen ikm uke 7 gjengen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var gøy at det var noen her!! jeg har funnet ut at appelsiner hjelper på kvamlen. Sikkert litt fordi det er masse væske i de. Har fått avsmak på all feit mat, så der er jeg heldig. her går det i frukt og grønnsaker!! mmmmmm!! det gjør ingenting om kvalmen forsvinner, jeg var en uke uten, og nurket har det fint likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også her :-) Er 7+5 idag.

Skal på ul imorgen for å se spiren vår. Sambo har så lyst siden han ikke føler helt at dette er virkelig,at han har laget et lite vidunder,så da tar vi oss en tur på ul :-)

Er mye uvel,kvalm og megatrøtt om dagene, men det g¨år vel over om noen uker,så det er bare å holde ut!! Det eneste som hjelper litt på kvalmen er faktisk sitron farris og ritz kjeks......

Masse mat jeg ikke har lyst på,spesielt ikke fisk, men det forandrer seg vel når formen blir bedre.

 

Gleder meg til å følge dere andre ikm uke 7'ere frem til oktober :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her jeg og... er 8+6 på vei, og ser ut som ett monster,hehe. Gubben mener det ser ut som den babyen blir en diger en... frekkas..hehe. Me

Ellers er formen bra, blir litt kvalm av div lukter, bla stekte koteletter...

Har vært litt tappa for energi, men kjenner det begynner å hjelpe litt nå og det er godt, deilig å orke å gjøre litt mer igjen. ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å se igjen en del av ikm-uke7-gjengen! Jeg hangler meg gjennom dagene for tiden. Er uggen, og har dårlig matlyst men blir fort sulten. Kunne ønske jeg kunne ta en måltidspille slik at jeg ble raskt mett og fikk i meg de riktige næringsstoffene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her! Tror jeg er 8+1 i dag. Er mindre trøtt og mindre uggen nå. Har bestilt legetime til neste uke, og gleder meg til å få bekfretet svangerskapet av en lege. Legen min er gyn, så jeg får ul og kan se om den lille har det bra og vosker som den skal. Det ser jeg frem til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her. Var på tidlig ul i går pga en liten blødning. Sipra satt fint den, og var 17mm. Stor flott liten spire :)

Så da har jeg fått ny termin 26 okt. Blir sikkert flyttet ved neste ul....

Ellers så er formen varierende. Kvalmen kommer og går men har begynt å venne meg til det hihi

Jeg har faktisk fått dilla på hjemmebakte gjærbakst, mye billigere en sist da jeg fikk dilla på wienerbrød.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...