Samoi, fikk gutt 23.03 Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Mine to små tuller er hjemme fra barnehagen... Jeg har tålmodighet som ligger på minus-siden...kjefter og smeller for den minste lille sak, og full av dårlig samvittighet etterpå. Har knappe to uker til termin, kan noen være snill og fortelle meg at det blir bedre... Vær så snill...
en-to-tre har født c Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 ...melder meg inn i den klubben ja,. håper og regner med at det blir bedre!! Har tre uker igjen og jentene kommer for å gi meg en kos i ny og ne i dag.. "det blir bedre når lillebror kommer ut mamma"!!! ..snufs... da kikker hormoner og smeltet morshjerte inn... huff er nok ikke det beste tidspunktet å ha flere barn på akkuratt nå... vi får prøve å holde ut dårlig samvittinghet litt til... lykke til.. vet at dette ikke akkuratt var noen oppmuntring, men du er ikke alene...
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 ..skjønner deg veldig godt, sønnen min er skikkelig pappa-dalt for tiden, og det er ikke vanskelig å forstå hvorfor.....syns sønnen min er blitt så umulig i det siste, men det er det kanskje jeg som er blitt....trøsten er at det er flere av oss!
EvyHO Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Min yngste datter gråt i bhg forrige uke fordi mammaen hennes ikke orket å leke eller være med å legge henne... Da bestemte jeg meg for at sånn kan det ikke være! Så nå prøver jeg alt jeg makter å være så hyggelig og kosete jeg kan, og så langt har resultatet vært over all forventning: Jentene og jeg har det mye hyggeligere enn på lenge... vi er liksom blitt et "lag" igjen :-) Jeg har desverre nesten 7 uker igjen så det kan jo endre seg dramatisk da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå