Gå til innhold

Hvor mange har begynnt med 8 mnd grøt og middag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gir 8 mnd. middag, og den elsker hun. Spiser brødskiver som bare det, så klumper i middagen var bare stas. Har ikke prøvd 8 mnd. grøten enda. Ettersom hun brakk seg kan det hende hun ikke er helt klar for det enda. Prøv igjen om ei uke eller to, hvis hun fortsatt gjør det da også, bør du kankje vente litt til. Spør ev. helsesøster.

Lykke til!:-)

Maja spiser 8mnd fullkorn grøt fra nestle, men der er ingen klumper. Den med bringebær fra småfolk brakk hun seg av. Var ikke helt populært med klumper i maten heller, selv om hun spiser skive og babykjeks. Så hun spiser fortsatt 6-mnd middagsglass, dersom jeg har 8 mnd glass må jeg gå over å mose det.

Annonse

Har også begynt å gi 8 mnd grøt og middagsglass. Men av middagen brekker han seg, så har kjøpt meg stavmikser sånn at d ikke blir så mange klumper. Det fungerer greit. D går mest av Hipp sine glass...de er godt :)

Jeg begynnte med 8 mnd glass når han var nesten 7 mnd. Han likte ikke 6mnd glassene i heletatt så. Gir enda havregrøt,men skal bare bruke opp den pakken jeg har,så skal jeg prøve fullkornsgrøten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...