**Mamma** Skrevet 14. mars 2007 #1 Del Skrevet 14. mars 2007 Tenkte og prøve det nå. Burde man introdusere det litt og litt også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #2 Del Skrevet 14. mars 2007 Har prøvd litt med middagsglassene, hun er ikke så glad i middag egentlig. Hun brakk seg litt av bitene... tror det var spagetti vi prøvde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma'n til Vilde & Amina Skrevet 14. mars 2007 #3 Del Skrevet 14. mars 2007 Gir 8 mnd. middag, og den elsker hun. Spiser brødskiver som bare det, så klumper i middagen var bare stas. Har ikke prøvd 8 mnd. grøten enda. Ettersom hun brakk seg kan det hende hun ikke er helt klar for det enda. Prøv igjen om ei uke eller to, hvis hun fortsatt gjør det da også, bør du kankje vente litt til. Spør ev. helsesøster. Lykke til!:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #4 Del Skrevet 14. mars 2007 Maja spiser 8mnd fullkorn grøt fra nestle, men der er ingen klumper. Den med bringebær fra småfolk brakk hun seg av. Var ikke helt populært med klumper i maten heller, selv om hun spiser skive og babykjeks. Så hun spiser fortsatt 6-mnd middagsglass, dersom jeg har 8 mnd glass må jeg gå over å mose det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #5 Del Skrevet 14. mars 2007 Vi har ikke prøvd det ennå, men synes det er litt lite utvalg i 6mnds-grøter. Amanda har ikke antydning til tenner enda da. Venter dere til de kan tygge før de får litt klumper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 14. mars 2007 #6 Del Skrevet 14. mars 2007 Nei, de tygger uansett ikke med fortennene, men med jeksler. Så da fungerer gommene ypperlig til mosing av maten, sammen med tungen;-) Brødbiter går flott ned selv om hun ikke har tenner her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenetk fikk en skjønn gutt Skrevet 14. mars 2007 #7 Del Skrevet 14. mars 2007 Har også begynt å gi 8 mnd grøt og middagsglass. Men av middagen brekker han seg, så har kjøpt meg stavmikser sånn at d ikke blir så mange klumper. Det fungerer greit. D går mest av Hipp sine glass...de er godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små... Skrevet 14. mars 2007 #8 Del Skrevet 14. mars 2007 har begynt med 8 mnd grøt;) kommer til å gi 8 mnd middagsglass når ho skal få glass fremover også.. men til nå har vi gitt 6 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirakeljenta08 Skrevet 14. mars 2007 #9 Del Skrevet 14. mars 2007 vi har begynt på 8mnd grøten, den liker han godt. han spiser alt av grøter. middag er han mer reservert. men begynner endelig å bli glad i middag og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 15. mars 2007 #10 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg begynnte med 8 mnd glass når han var nesten 7 mnd. Han likte ikke 6mnd glassene i heletatt så. Gir enda havregrøt,men skal bare bruke opp den pakken jeg har,så skal jeg prøve fullkornsgrøten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 15. mars 2007 #11 Del Skrevet 15. mars 2007 8 mnd middagsglass sklir ned på høykant, men fullkornsgrøten var ikke så populær foreløpig. Prøvd både nestle sin med eple og småfolk sin med bringebær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå