Gå til innhold

hjelp!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

skulle nå bare ta en test for sikkerhets skyld... har følt meg trøtt og kvalm i det siste,,,, og HJELLLLLP...

 

den var positiv!!!!!!!!!!!!!!!! kan da ikke få et barn til enda.... blir enda et desember barn det da... *HYL*

 

er feig og er anonym her frem til jeg får pratet med sambo om det...

detta var da ikke det som var planen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

å huff :o

er ikke så mye annet jeg kan si nå da.. håper du og sambo finner ut av hva dere vil gjøre og lykke til med avgjørelsen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt gøy også da? :) Unnskyld hvis jeg tråkker deg på foten nå. Det er ikke meningen altså :) Men synes det hørtes bittelitt koselig ut også jeg da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! :-) Må si som adventsnurket at det høres jo litt koslig ut også. Selv om det tydelig ikke er planlagt!

 

Kanskje t.o.m samme dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammer du? Greit å vite for oss andre. Må innerømme at jeg med noen få anledinger har vært litt uforsiktig, men har stolt på at jeg ammer ekstremt ofte (Får ikke satt inn spiral før om non uker og kondomen er alt for langt unna når en treng den).

 

I noen få tilfeller kan en ha positiv graviditetstest en stund etter graviditeten er over. jeg har hørt om ei som hadde positiv test 4mnd etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først til deg Yana : du må bare ikke VÅGE å tro at du er beskyttet med ammingen, kjære deg !!

Det er du nemlig ikke.

Vi har to vennepar som begge gikk i den fella, de ble gravide henholdsvis 2 (!) og 4 mndr etter forrige fødsel.

 

Så til HI :

Dumt å pule uten prevensjon hvis man absolutt ikke vil ha barn da.

Men to tette er jo greit, og dere skulle vel ha flere barn uansett kanskje ?

Da er det vel bae å kjøre på da det blir travelt men sikkert greit også.

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi Heldiggris... skulle ønske det var meg!

 

Men ser det ikke var planlagt... men kanskje du blir litt gla alikevel når det største sjokket har lagt seg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oobs! var tidlig det å begynne påan igjen! syns jeg var tidlig sist, men det var 7 mnd. etter fødsel. amming er ikke 100 % prevensjon, slitsomt å amme og samtidig gå gravid... lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet veldig goft at amming ikke er 100%, men di oftere en ammer di mindre risiko for å bli gravid. Dessuten ta jeg minipiller det er bare det at jeg glemmer dem så ofte, og derfor ikke har sagt til min mann at jeg tar dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir jo nesten litt misunnelig jeg dah!!!! Men dere finner nok ut av hva som er den beste løsningen for dere:) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy! :D

hadde nok gjort det samme selv om vi overhodet ikke skal ha to tette.. og så må du ikke bekymre deg for bhg-plass til h*n eldste, siden du skal jo gå hjemme uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er sant det med barnehage plass.. men værre med intekter da.. har jo ikke krav på mere penger fra jobben da vettø.. hmmm pokker... enda en bekymring hehe.. men men .. detta skal vi klare:) regnet ut termin sånn ca og den er 27 november:) skal bestille time hos legen i morgen...så junior er ikke 1 år en gang når han blir storebror:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som yana sier.

det kan fremdeles være en del hormoner i kroppen din som gir utslag på graviditetstest.

så den eneste du kan gjøre er å kontakte legen å få tatt en blodprøve eller en ultralyd.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Det var to kjappe;/ Vet sannelig ikke hva jeg hadde gjort hvis det var meg. Ikke feigt å være anonym i det hele tatt. Håper du får prata med samboeren din og at dere finner utav det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi...

 

hørtes skummelt ut. Men det kommer helt sikkert til å bli koselig når du har fått summet deg!

 

Og senere blir du nok glad for to tette:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :) Har selv to tette (13 md) og koser meg veldig, er hjemme med begge to. Hektisk, men masse kos og eldstemann (15 mnd) er kjempesøt med minsten :) Vet ikke hvordan jobbsituasjonen din er/var, men jeg får utbetalt det samme nå med nr to som jeg gjorde med nr 1. Det er ikke lenger sånn at du må ha jobbet 6 mnd før neste permisjon, holder med 1/2 time fikk jeg opplyst ;) Håper det ordner seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...