Gå til innhold

Juni: Da var dagens 5. bæsjebleie byttet. PUH!


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

For noe dritt, altså! (bokstavelig talt)

 

Det er en av tinga jeg savner fra da hun var mindre. Husker dere hvor stille og fint de lå på stellebordet? Åh... helt umulig nå. Spreller og kaver og har tydeligvis en intens kamikaze-iver og brennende lyst til å kaste seg ned på de harde, deilige flisene på gulvet. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, Mathias har også vært ganske så vilter på stellebordet, men heldigvis har vi stellebord som vi kan feste han i med en sele, guuud så deilig, og nå har han skjønt at han ikke komme noe vei, så nå ligger han der, stille :)

 

5 bæsjebleier så tidlig på dagen? tenner på vei eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, det hørtes smart ut. Seler? Hvor får dere tak i det?

 

Har tenner en sammenheng med bæsjing?? For hun har nemlig en tann på vei. Men hun bæsjer ca 3 ggr om dagen til vanlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skulle ha sagt det selv! Det har vært sånn her i litt over ei uke nå. Trodde det var diare først, men det er ikke ofte at det er veldig løst. Det er nærmest grøtaktig. Det ligner litt på det vi kalte "tannbæsj" da eldsta var baby. Men jeg husker ikke at det varte så lenge. Noen som vet hva som er vanlig?

 

Ja, Endorfina, det er slitsomt! Er oppe om natta også, jeg. Alltid bæsj i bleien når han våkner om morgenen, og så er det 5-6-7 omganger i løpet av dagen. Føler meg som et piska skinn om dagen. Og min spreller og hyler på stellebordet han også. Skjønner ikke at han gidder!

 

Æsj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi...ja:) kjenner meg igjen der...skulle hatt sæler som katti har til mathias leander:) men tror ikke jeg får festet det på stellebordet vårt?!? uansett er vel stellebordets historie snart forbi?:) ja jeg har også hørt at maaange bæsje bleier (helst bløte!?!) er tann tegn...og her er jeg vant med 1 kaaaanskje 2 bæsje bleier i løpet av dagen og nå de 2 siste dagene har vi hatt opptil 5-6 stk!! så hipp hurra om det er en tann på vei:) er vel nesten siste medlem av tannløsklubben vi?!?!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jepp seler på stellebordet er genialt! Tror ikke man kan få festet det på stellebord. Dette stellebordet kom med seler hehe, fint montert på stelleplata :) Utrolig glad vi kjøpte dette da Mathias var 4 mnd, fant det plutselig på finn.no, 200 kr, et av våre beste kjøp :) Er forresten av merket Basson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...