Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, og velkommen til ny tråd! :o)

Den forrige tråden var så lang at nettleseren min fikk problemer. Mulig det er internettilkoblingen. Vi kobler oss på den trådløse routeren til de vi bor hos. Det har gått rimelig smertefrittt tidligere, bortsett fra at routeren måtte restartes i tide og utide. Men de har skiftet leverandør, og den nye tilkoblingen er veldig treg.

Så fint at du har en gyn som er villig til å følge deg opp her hjemme! Jeg tenkte litt på det, om du måtte betale noen privat. Jeg kan ikke så mye om slimhinnen, men da jeg var på UL sa hun at min var tykk og fin, tre lag, eller noe sånt. Aner ikke hvordan den skal være, men er veldig glad for at den så bra ut.

ED er kanskje mer vanlig enn man får inntrykk av? Kanskje det må til at folk begynner å stå frem om det? Jeg vet ikke. Det er vel uansett ikke noe gøy å være blant de første i nærmiljøet som står frem om noe som kan virke "unormalt" for noen, om det er ED, SD, homofili eller hva som helst.

Huff, synes synd på venninna di. :-( Det kan ikke ha vært noe gøy uansett hvor sikker hun var på valget sitt. Hun trengte sikkert litt tid for seg selv i går før hun klarer å prate med noen. Det er greit å sortere tankene sine litt på egen hånd også. Det er jo bra at hun har deg til å snakke med etterpå. Jeg har ingen venninner å snakke med slike ting om, altså veldig private ting. Det er ingen andre enn mamma som vet at vi i det hele tatt prøver å få barn.

Kino hørtes koselig ut! :o) Tror vi skal komme oss på en film også snart. Har sett på anmeldelsene på Dagbladet.no, og det er tre-fire stykker jeg kunne tenke meg å se. Får se om vi klarer å bestemme oss for hvilken. Vi har gått ganske ofte på kino. Synes det er greit å gjøre det mens vi har sjansen. Dersom jeg blir gravid og vi får barn, så blir det adskillig vanskeligere. Hadde ikke Mars og Venus fått ganske lunken kritikk?

Jeg hadde også prøvd squash én gang tidligere, men labert resultat, men da jeg prøvde det med mannen min gikk det ganske greit. Jeg er sporty og flink til det meste som har med sport å gjøre, men squash har noen utfordringer. Det er slitsomt i hvert fall! Jeg har prøvd tennis én gang. Det gikk ikke veldig bra. Bommet på ballen og sånn. (Men det var i 42 varmegrader på bryllupsreisen vår.) Tennis er mye tyngre for armen, for racketen er tyngre, og ballen også, så den er skikkelig tung å slå. Det ser mye enklere ut enn det er.

Får håpe du føler deg bedre etter et par dager hjemme! :o) Du har jo hatt litt å slite med i det siste, så jeg skjønner godt at kroppen din sier stopp. Jeg får også endel humørsvingninger. De ble verre da jeg tok Pergo, så det spørs hvordan jeg blir å leve med på spøyter... Stakkars mannen min er tålmodig da, og bra er det. Jeg ble kjempesint og fornærmet for småting. Var veldig hissig, og det liker jeg ikke. Ble fort sint. Glad jeg ikke er så ille til vanlig. Det er mannen min også! :o)

Koselig at det går mot vår! Her nede er det sendt ut pollenvarsel fra i dag! Det skal bli godt med sol og sommer! :o) Fotball er gøy, men det er ikke det samme uten Glimt i eliteserien. Kanskje de kan komme med når serien utvides? Har ikke så veldig stor tro på dem i år heller.

Jeg sitter ikke på bibliokteket og jobber med oppgaven, nei. Dessverre. Har dårlig samvittighet, men jeg orket ikke i dag. Har sovet og sett på tv. Det blir for heftig å sitte der hver dag. Noen dager er jeg helt alene der. Det er litt kjedelig. Får heller ta igjen litt i helga. Skal snart til fysio. Det blir bra. Men kanskje litt vondt også, for jeg er kjempestiv etter treningen i går. Det var godt å trene, men uansett hvor mye jeg tøyer, så blir det vondt neste dag.

Skal ha torsk til middag i dag. Kan ikke si at jeg har så veldig lyst på, men vi må jo ha litt sunt innimellom all pizzaen og sjokoladen. I morgen blir det pannekaker! :o)

Ha en fortsatt fin dag! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, så bra med ny tråd:o) Begynte og bli mange innlegg og bla forbi for og lese det siste...

Jeg pyntet litt på nicket mitt, og må bare prøve og teste det ut:o)

Skrevet

Der ble det litt bedre:o)

Jeg får nok hentet meg inn igjen om ikke så lenge:o) Synes det er greit og gjøre det nå i stedetfor og presse meg i noen uker til, og så bli sykemeldt i lang lang tid. Heldigvis har jeg verdens mest forståelsesfulle sjefer. Jeg snakket med hun ene nå nettopp, og de er bare fantastiske!!! De skjønner at det er blitt litt for mye i det siste, og har ingen problemer med at jeg trenger en pust i bakken. Kjenner jeg blir rørt til tårer...

Har så lyst til og takke de for alt de gjør og har gjort for meg...Kanskje skrive de et fint kort eller sende de en blomst?? Det er ikke alle forunt og ha slike sjefer, så jeg har så lyst til og vise hvor stor pris jeg setter på de.

Jeg vet faktisk ikke hvordan kritikk Mars og Venus fikk. Slike anmeldelser følger jeg stort sett aldri med på for jeg er sjelden enig. Anmelderne liker stort sett aldri filmer jeg liker uansett:o)

Lurte på og dra på kino i kveld og se Notes on a scandal. Vi får se. Kan også hende at vi bare blir hjemme på sofaen eller drar på besøk til søsteren min. Mamma kommer til henne i dag, så det hadde vi koselig og fått hilst på:o)

Jeg har fått noen linker fra ei venninne av meg om ferier for single. Nå er jo ikke jeg akkurat singel, men hun er det, og lurer på og dra på ferie med andre single:o) Jeg ble skikkelig inspirert, og fikk så lyst til og dra på spa-ferie til Tallinn eller bare oppleve byen, samt dra til Praha og derfra ta toget til Budapest:o) Drømme drømme drømme:o)))

Når jeg så Mars og Venus i går, begynte jeg og lengte skikkelig etter sommer og varme. Og et annet klima enn det vi har nordpå:o)

Nei, nå må vel jeg begynne og få gjort noe. Dagen går helt fra meg. Klokka har gått styggfort!! (og jeg sitter enda i pysj......)......

Vi høres! God tur til fysio! Håper det ikke blir så altfor vondt for dine stive og ømme muskler....huff, høres ikke noe godt ut...

Jeg må ærlig si at jeg ikke har TENKT på middag enda...hmmm. Får kanskje ofre det en tanke...Kanskje fiskeboller?? Hørtes ikke så dumt ut:o)

Sitter og skravler litt med sambo som er på jobb på msn, og frister han med en tur til Tallinn:o) Slemme slemme meg:o))))

Skrevet

De nye finessene med nicket ditt vises ikke i nettleseren min. Må bare beklage. Jeg ser bare en masse tegn og tall.

Fikk ikke behandling hos fysio i dag. Hun sa at dersom hun tok i meg kunne hun endre stillingen på livmora og dermed ødelegge sjansene våre til at egget skulle feste seg. Dersom jeg blir gravid får jeg ikke behandling før jeg er 3-4 måneder på vei, sånn at ikke hun skal fremprovosere en abort. Hun tilbydde seg til og med å være med på fødselen når det blir aktuelt hvis jeg ville det. Er jo litt skeptisk til om jeg vil bli ordentlig ivaretatt med tanke på mine diagnoser. En vet jo aldri hvem som er på vakt når en kommer inn. Skal jeg føde vaginal, så skal jeg ha alle bedøvelser som finnes. Samtidig! Fantastisk dame, hun fysio! :o)

Det stikker litt i eggstokkene mine fremdeles. Håper det er normalt. Har litt menssmerter også, så det er tydelig at sprøyta var kraftig kost. Håper den gjør susen! Tør ikke ha så altfor store håp, dog...

Jeg har også lyst til å se Notes on a Scandal. Hun skuespilleren (Dench?) ser så psyko ut. Sikkert spennende. Avlegg rapport dersom du ser den. Mannen min vil heller se Music and Lyrics med Hugh Grant. Den ser ikke så altfor bra ut, men den virker litt sånn feel-good. Har også lyst til å se Die Freie Wille og Blodsbånd. Mye å velge i. Får se om vi tar oss en tur i helga.

Jeg har også lyst til å reise! Tysklands-turen gav mersmak. Praha skal være veldig fint. Har sambo lyst til å være med til Tallin da? :o) Dere får reise mens dere har sjansen!

Snakkes! :o)

Skrevet

Finessene på selve nicket mitt vises ikke inne på selve tråden, men på forumet der det står hvem som har skrevet siste innlegget. Laget bare et hjerte rundt navnet Frøya - og forkortet eggdonasjon til ED.Ingen store greier altså.

Hun fysioen din høres helt fantastisk ut!!! Sånne skulle det vært flere av!!

Jeg kan håpe for både deg og meg at sprøyta har gjort sin misjon!! Det hadde vært helt helt sinnsykt herlig!!!!!!

Det ble ingen kinotur på oss i kveld, men kanskje i morgen? Music and Lyrics har en venninne av meg sett, og hun likte den ikke. Jeg fordrar ikke Hugh Grant så jeg har INGEN planer om og se den.....

Sambo er med til Tallinn:o) Han har vel mest lyst til Praha/Budapest, så vi får se:o) Spørs om vi har råd til begge, men det kommer flere sjanser:o) Ferien til sommeren trenger ikke og bli så dyr dersom vi camper hos kjente det meste av ferien og slipper og ta inn på hotell:o) Da er det verre med oppholdet i Finland...Det blir dyrt, gitt..... Jaja, bare resultatet blir bra, så skal jeg betale alt jeg har...

Nå tror jeg forresten at jeg har klikket....jeg skal begynne på DIETT...pulver...NOKA-dietten....drikke milkshake 4 ganger om dagen, spise litt frukt og sånn 0+0 yoghurt....Jeg trenger og gå ned noen kilo...Lettere da og legge om kostholdet, synes jeg når det begynner og vises at man er begynt og gå litt ned. Ellers gir jeg opp før jeg er begynt. Får dra og kjøpe milkshake i morgen. Greit og gjøre det med en gang, og nå er jeg så matlei at.....

Hadde vært deilig og bli kvitt noen kilo til ferien i august:o)))))

Snakkes!!

Skrevet

Jeg ser bare en strek på hver side av nicket ditt på forumet...

Fysio er fantastisk! Hun er faktisk 64 år gammel, men hun virker yngre. Hun er veldig rolig og omsorgsfull. Hun sier også at kroppen min er mye mindre spent enn den var. Hun mener også at vaginismen min skyldes vestibulitt, siden jeg ikke blir bedre av å ha mindre spenninger og at Nitroen ikke hjelper. Vestibulitt er (hvis du ikke vet det) en intens smerte ved berøring av området rundt skjedeåpningen. Når noe kommer borti der gjør det vondt, og da knyter musklene seg sammen for å forsvare meg. Det gjør så vondt at det kjennes ut som om jeg blir brent med lighter. Det er helt sinnsykt. Det er visst ikke så mye å gjøre med det, annet enn å prøve Xylocain (men det hjelper ikke meg så mye) og massere området (au!). Man kan visst også prøve et antidepressiva som gjør deg mer mottakelig for smerte og mer avslappet, Seroxat, eller noe sånt (mulig jeg husker feil). Men jeg har ikke så lyst til å starte på det. Det skal ikke være lett... Er glad jeg har fysio i hvert fall! Hun ordner det meste og har bein i nesa. :o) Hun har forresten holdt svangerskapskurs og er ammehjelp også.

Jeg har ikke så store forhåpninger til Music and Lyrics. Har sett traileren, og den virket småmorsom, men ikke 'memorable'. Får se om vi finner en annen film. Jeg synes Hugh Grant er litt kul, jeg. :o) Noen ganger føles det godt å se litt lette filmer i stedet for sånne som Notes on a Scandal. Det viktigste er egentlig å få en tur ut og gå på kino.

Når dere betaler i Finland, hva er det dere betaler for? Er det én innsetting, eller er det ett uttak hos donor? Får dere bare ett egg, eller kan dere befrukte flere og legge på frys? Setter dere inn ett eller flere egg? Dersom dere ikke blir gravide på første forsøk, må dere da betale det samme for neste forsøk? Kommer det an på hvor mange egg donor har (jeg tenker hvis hun bare har ett egg, så må dere jo ha et nytt uttak)? Må dere betale full pris selv om ingen egg blir befruktet? Hva koster søskenforsøk?

Det var mange spørsmål! :o) Dyrt blir det vel uansett. Men sånn er det jo bare. Ikke mye å gjøre med det. Får håpe det klaffer på første forsøk! :o)

Pulver-diett? Forbinder det kun med Nutrilett og bestemor. :o) Kan du ikke spise noe annet enn shake da? Tror ikke jeg hadde holdt ut. Hvor fort er det meningen at du skal gå ned på den dietten, og hvor mye vil du gå ned? Det er deilig å gå ned noen kilo. Jeg gikk på Grete Roede-kurs før vi giftet oss. (Jeg har kanskje sagt det?) Det endte med at jeg måtte sy inn et par knapper i brudekjolen jeg hadde kjøpt 4 måneder før bryllupet. :o) Jeg var ikke veldig overvektig. Hadde en BMI på 25,1, som akkurat er grensen mellom normalvekt og overvekt. Man går jo ned fortere når man har mye ekstra. Jeg gikk ned 5 kg i løpet av kurset (8 uker), og så tok jeg 5 kg til på egenhånd over fire måneder etterpå. (Unnet meg litt mer da.) Og det har jeg holdt! Har krøpet et par kilo opp og ned, men vekta er ganske stabil nå. Mannen min gikk også ned 10 kg. Det høres ikke så mye ut å gå ned 1/2-1 kg i uka (1-11/2 for de store damene og for menn), så jeg ble litt utålmodig, men når jeg etter et par måneder hadde mistet 5 kg og kunne se det tydelig på kroppen, så føltes det kjempebra! Det var tungt å ikke kunne spise godter i starten, men det gikk over etterhvert. Prøvde å kose meg med Läkerol, lightbrus eller fruktsalat når jeg trengte noe søtt. Nå spiser vi det vi har lyst på, men jeg er mer bevisst på hvor kaloriene ligger. Trodde ikke brødskiver var så farlige, men det er jo nesten like mange kalorier i dem som i sjokolade. Fikk inn noen gode vaner som jeg ikke tror du får med en pulver-diett. Jeg anbefaler Grete Roede.

Nå må jeg kanskje jobbe litt igjen. Det er fristende å bare bimme! :o) Gjorde ingenting i går, og da hadde jeg kjempedårlig samvittighet, så nå må jeg bare få unna noe. Må støvsuge i kveld. :-( Men jeg gleder meg til middag, for vi skal ha pannekaker! :o)

Hej då!

Skrevet

Åh, kjære kjære deg, det hørtes sinnsyyyyykt vondt ut!!!! HUFF!!!

Seroxat har jeg hørt om ja. Flere pasienter som har brukt det som smertelindring av forskjellige årsaker. Selv vet jeg svært lite om den for de blir satt på den av andre enn våre leger...

Vi betaler for eggene til donor. Om hun får ut 2 eller 18, så betaler vi samme pris. Dersom hun ikke får ut noen med ordentlig kvalitet eller de ikke lar seg befrukte, så mener jeg at vi får ny donor uten og betale noe. Dette er jeg ikke sikker på, men mener det er slik. Uansett vil vi sjekke dette når vi setter i gang.

Vi betaler altså for ett uttak hos donor. Dersom vi får egg på frys, betaler vi bare en liiiten sum for og bruke disse.

Dersom vi ikke blir gravid av eggene vi har fått hos donor, må vi betale samme sum for en annen donor, evt at vi bytter klinikk og da drar til Spania som har kortere ventetid.

Hva vi betaler for søskenforsøk kommer vel an på om vi kan bruke egg fra fryseren eller om vi må ha ny donor. Ved fryseforsøk er summen lav, men må vi ha ny donor, så må vi altså betale det samme som for donor i utgangspunktet.

Legen (Liisa) snakket litt om det og sette inn ett egg kontra to. Sjansen for og lykkes med ett var 30%, med to 40%. Om man satte inn ett eller to hadde med kvaliteten og gjøre. Dersom eggene hadde god kvalitet, så mente hun det var best og sette inn ett. Det andre ville da mest sannsynlig overleve opptining, og dersom det ene ikke skulle feste seg, så ville det ikke dra med seg det andre ut, men vi ville kunne få en ny sjanse (fryseforsøk).

Jeg vet ikke hva jeg vil med tanke på og sette inn ett eller to. Sjansen med to er jo større enn med ett, men vi vil høre på argumentene til legen, og gjør nok det som hun anbefaler oss og gjøre:))

Herreguuuuuuuuud som jeg gleder meg til og komme i gang!!!!! Ble nettopp spådd av nattinatt. Hun så graviditet på meg i september, og mente innsettingen ville skje helt i slutten av august (rundt 27.). Hun mente vi ville bli gravid med en liten gutt. Nå skal man såklart ta dette med en klype salt, men jeg er bare såååå sikker på og lykkes....merkelig, og sikkert veldig dumt, siden fallhøyden blir så mye større om vi skulle mislykkes....

Håper jeg svarte på alle spm dine. Om du lurer på mer må du spørre:o)

Nå er det ikke lenge til du selv skal i gang!!! (om dere ikke lyktes denne syklusen da..kryssse krysse krysse!!).

Under NOKA-dietten kan jeg spise annet enn shake, ja. Det bestemmer du selv. Man skal ha 4 måltider pr dag, og ett eller to av dem kan være sunne måltider som du selv lager til, men det kan da ta lenger tid og gå ned i vekt. Jeg ser for meg de milkshakene, evt frukt (kanskje smoothies) og yoghurt dobbel 0. Dette er ting som jeg er glad i, og som er lett og få i seg. Jeg er så sinnsykt matlei, og har stort sett aldri lyst til og lage noe middag lenger. Når jeg først begynner og gå ned, blir det lettere og legge om kostholdet for og gå videre ned evt holde vekta (tror jeg). Motivasjonen min må være og bli slankere til august med ED, sommer og sol:o))))) Grete Roede skal være bra, ja. Jeg har ei venninne som har gått ned mange kilo ved hjelp av den metoden. Läkerol, lightbrus og fruktsalat er noe som jeg nok skal få kost meg mye med fremover:o)

Jeg sitter mest bare frem for daten og bimmer for tiden. Skal prøve og få gjort litt husarbeid snart (særlig...). Vi kjører hjem i morgen og blir til søndag, så i helgen blir det ingen bimming:(

Hej då!!

Skrevet

Var uten internettilkobling i går ettermiddag/kveld. Kjedelig.

Ja, det gjør vondt. Veldig vondt. Vil gjerne prøve det meste, men jeg har ikke lyst til å ta Seroxat nå som jeg prøver å bli gravid. Kanskje senere.

Får håpe donor får ut mange fine egg da! :o) Vanskelig å vite hva som er best av ett eller to egg. Dersom dere får ut mange, så er det jo bare å sette inn to (hvis dere ikke har noe imot tvillinger da), for da har dere egg til overs også. Dersom dere ikke lykkes på første forsøk, har dere tenkt på hvor mange ganger dere kommer til å prøve? Får håpe det klaffer med en gang! Det høres jo ut som om du har tro på det. Magefølelsen er ofte mer nøyaktig enn spåing. :o) Har ikke så veldig stor tro på spåing, men det hadde vært veldig gøy om det stemte! :o)

Har hatt svake menssmerter helt siden EL. Det er sikkert EL-sprøyta som gjør det, men jeg klarer ikke helt fri meg fra tanken på at mensen er på vei. Det stikker litt i eggstokkene enda også. Har et håp om at det skal klaffe, men innerst inne har jeg ikke så stor tro på det.

Nå må jeg jobbe litt. Er kjempetrøtt i dag. Kommer nok til å sovne litt på pulten om en stund. Etterpå skal vi på trening før vi siger ned i sofaen foran tv-en.

Ha en fin tur hjemover! Blir sikkert koselig! :o)

Skrevet

Det er ikke noe gøy og være uten internett, nei...Jeg er seriøst blitt helt avhengig av nettet, og spesielt BIM...

Vi har ingenting i mot tvillinger, nei:o))) Det som "skremmer" meg mot og sette inn to dersom hun ikke anbefaler oss det er at det ene egget som ikke fester seg drar med seg det andre, og at vi da "mister" ett egg som kunne vært brukt til fryseforsøk. Jeg vet ikke hvor mange ganger vi kommer til og prøve...Vet ikke hvor mange egg vi vil få på frys. Alle disse skal hvertfall brukes opp uansett hvor mange de er, og så vil jeg bruke hvertfall en donor til, men da muligens i Spania. Håper donor har maaaange gode, fine egg til oss slik at vi slippper og måtte bruke ny donor, også til søskenforsøk:o)))

Tenk, det er snart april og påske!!! Da er det bare 4 mnd igjen!!!!!!!

Like greit at du ikke har tro på at dere har lyktes. Da blir overraskelsen og gleden desto større:o))) Med AIH henter de ut eggene dine, da? eller blir de befruktet mens de enda er "inne" i deg?? Hvordan foregår det egentlig?? Så du fikk svar på hvordan du skulle bruke medisinene i går.

Du får ha ei fin og produktiv jobbeøkt. Jeg og sambo stod opp rundt kl 09, så han er nettopp reist på jobb (litt sein i dag, ja....). Jeg sov elendig første del av natta, frem til kl 03. Var tørst og tørst og tørst, og drømte bare om helikopterstyrter. Jeg tror jeg mister endel væske på natta for nå har jeg begynt og få sånn nattesvette...Helt pyton:((( Måtte legge en handduk i senga over lakenet i går natt for at det var så vått.....

Er kanskje på tide og ta bort flanellen, og heller legge noe litt tynnere på senga:o)

Blir sikkert koselig og komme hjem, ja. Jeg gleder meg litt:o) Var og kjøpte to 4 års gaver til døtrene til to venninner av meg, så de skal de få i løpet av helga. Skal også være endel sammen med bestemoren til sambo. Hun har det ikke så greit, stakkars, etter at mannen døde...

Har også lovt niesen til sambo at onkel og "tante" skal være med henne i stallen og se på når hun har kurs i sprang og dressur i morgen:o)))

Ha ei kjempeflott helg:o) Kos deg masse!!

Skrevet

Kall deg TANTE Frøya uten "..." du! :o) Det er jo ditt tantebarn også. Dere må jo ikke være gift for at du skal være tante. Vi har kalt mannen min for onkel helt siden barnet til broren min ble født, lenge før vi giftet oss. Hvorfor ikke? Dere skal jo ha barn sammen, så du er jo ikke bare en tilfeldig kjæreste. Hun er sikkert stolt over å skulle vise dere hva hun kan. Sikkert stas!

Jeg er også avhengig av nettet, og da spesielt BIM, avisene og mailen min. Blir nesten fysisk syk av å miste tilgangen. *riste-på-hodet-over-meg-selv*

De henter ikke ut eggene ved AIH, det er kun ved prøverør. Jeg får medisiner og EL-sprøyte, og så kommer vi dagen etterpå, og da leverer mannen min en sædprøve som prepareres i lab-en, og så føres sæden inn i livmora med kateter. Så det er mye likt prøverør, bare at man ikke nedregulerer først og ikke tar ut eggene. Dersom for mange egg modnes blir forsøket avbrutt. Har ikke sjekket egglederne, så jeg håper de er åpne. Skal be om å få søke prøverør når vi kommer til gyn neste gang, tror jeg.

Det høres ikke noe godt ut å svette sånn på natta. Jeg hadde også mareritt i natt. Jeg drømte om slanger... *grøss*

Har ikke fått gjort noen ting på oppgaven enda, for jeg sitter bom fast. Har prøvd å løse et problem, men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Har sendt en mail til veileder, så får vi se om han svarer. :-( Hadde håpet å bli nesten ferdig med denne delen i dag, men jeg har ikke fått begynt engang. Skikkelig demotiverende. Det vil ta en dag eller to å gjøre den, når jeg bare finner ut hvordan jeg skal gjøre den...

Hva har du kjøpt til fire-åringene? Jeg synes det er vanskelig å finne noe til jenter i den alderen (i hvert fall når foreldrene har bannlyst Barbie og Bratz og sånn). :o) Det går an med spill og bøker, men jeg finner ikke noen ordentlige leker, som de kan leke med på egen hånd. Da finnes det mye mer til gutter.

Skal ta meg en do-pause og så starte på ny frisk etterpå.

Ha det bra! :o)

Skrevet

Hihihi:o))) Joda, jeg er tante, men det er bare litt vanskelig siden jeg ble tanten hennes da hun var 12 år....Lettere om hun hadde vært liten da jeg kom inn i livet hennes. Jeg fikk en tante da jeg var på hennes alder, og henne har jeg ALDRI kalt tante.....Søsteren min kaller faktisk ikke sambo for onkel til sønnen sin, og det synes jeg er litt rart med tanke på at vi er samboere og har vært det en stund. Jeg skriver bestandig fra tante og onkel på gavene som han får...

Joda, hun gleder seg til og kunne ta oss med i stallen. Vet hun synes det er stas at jeg er kommet inn i livet hennes. Det har svigermor fortalt:o)

Hihi:o)) Dersom du rister på hodet av deg selv, så må du nok riste på hodet av meg også for jeg er ikke hakke bedre enn deg:o))))

Ja, er nok like greit og få sendt søknaden så fort som mulig. Mest sannsynlig så vil du nok ikke få behov for prøverør (her er vi optimistisk!!!), men siden ventetiden er så lang, så er det like greit og bare stille seg i kø med en gang. De tre offentlige forsøkene som man har, det at dere nå bruker AIH, det har ingenting og si for det tre forsøkene?? Dere MISTER ikke ett prøverørsforsøk siden dere prøver AIH, eller??

Æsj, så kjedelig at du sitter fast:((( Håper veilederen din svarer deg fort slik at du kommer deg videre!!

Og svette på natta er fælt!! Når jeg har feber (sjelden..), så klarer jeg faktisk ikke og ta Paracet/Ibux før jeg legger meg da jeg blir så inn i granskauen våt...det er skikkelig herslig....*grøss og gru*

Det letteste er og kjøpe gaver tel jenter:o) Jeg sliter skikkelig med guttegaver:o)) Så da får vi hente råd hos hverandre:o) Til den ene fireåringen kjøpte jeg sånne plater du kan perle på. Her var det plater for ulike dyr (løve, sjiraff,elefant osv). Også kjøpte jeg perler i forskjellige farger. Hun ønsket seg alt mulig av dill og dall

Hun andre får en vev. Det ønsket hun seg. Hun er også glad i og fargelegge, leke med sånne ponnier (my little ponny), dukker (ønsket seg klær til Alexis og baby born), samt i og kle seg ut. Ellers er jo sånne jenter glad i hårpynt, bøker, DVD-filmer, Barbie (om de ikke har foreldre som bannlyser det), og klær. Jeg hadde egentlig sett meg ut et stellebord med badekar som hun kunne ha til dukkene sine, men dette hadde hun fra før (glad for at jeg ringte moren og spurte..).

Hun hadde forresten spurt moren sin her for ikke lenge siden om jeg hadde noen barn. Dette svarte moren nei på, hvor jenta da svarte; "stakkars *****!. Har hun bare meg??" Hehe:o) Synes det var så søtt, og så utrolig koselig sagt:o)))

So long!

Skrevet

Så koselig at familien til sambo synes det er hyggelig at du er kommet inn i livene deres! :o) Det kan hende søstera di synes det er litt rart å kalle samboeren din for onkel, siden hun ikke har kjent ham så lenge, men det blir en vane. Det er bare for dere å starte å bruke det, og å aldri si navnet hans uten å sette onkel foran når dere prater til gutten. Da tar hun nok etter etterhvert.

Hihi! Jeg håper også at vi ikke får bruk for prøverør! :o) Håper det ordner seg før det. Vi bruker ikke opp et prøverørsforsøk på å ta AIH. Vi kan få så mange AIH vi bare er villige til å betale. :o) Tror vi kommer til å prøve AIH en eller to ganger. Gidder ikke bruke altfor mange tusen på det. Prøverør har jo større sjanse for å klaffe.

Veilederen min har ikke svart enda, men det hadde jeg ikke ventet heller. Håper han svarer før mandag, men det er heller ikke sikkert. Han er ikke så kjapp.

Jeg har våknet noen ganger badet i svette, så jeg forstår at det må være ekkelt å ha det sånn ofte. Det blir varmt og vått under dyna, og klamt og kaldt over. *grøss*

Jeg har ikke kjøpt gave til gutter i den alderen, for alle jeg kjenner har jenter. Men de har endel sånne tekniske leketøy, fjernstyrte biler og actionfigurer. Jeg kjøpte perler med hull i til 4-årsdagen til tantebarnet mitt. Det var et sånt stooort brett med en million perler på, minst! Hun ble kjempehappy og laget perlearmbånd til alle sammen (6 stk) + kosebamsen sin til jul. :o) Hun var kjempestolt da hun så hvor glade vi ble! :o))) My little ponny er visst heller ikke lov... Aner ikke hvorfor. Kjedelige folk. Synes det er koselig at de er kommet tilbake. Jeg hadde én ponny da jeg var lita. Den var hvit med litt glitter og hadde lilla hår. Jeg syntes det var den fineste hesten av alle. :o) Jeg har også kjøpt baby-born-dukke, bøker, klær... Hun har det meste (bortskjemt av besteforeldrene), og det eneste hun ønsker seg er "en leke som jeg kan leke med som har masse farger og knapper som man kan trykke på og da kommer det lyd"! Jah...! Foreldrene foretrekker pedagogisk riktige leker som ikke leker FOR deg, men som du kan leke MED. Ikke enkelt.

Så søøøøt hun jenta var! Stakkars deg ja, som bare har henne! :o) De sier nå mye rart de små. Det kuleste jeg synes mitt tantebarn har sagt var da hun var to og et halvt år. Hun var på det stadiet der det var spennende å finne kroppsdelene sine (og andre sine), løfte på skjorta og klappe magen og sånt. Og så kom hun bort til meg, løftet opp skjorta mi og så på den. Så sier hun: "Har ikke du magepus?" :o))) YES! tenkte jeg. Endelig noen som ser at jeg har slanket meg. :o) Haha! Syntes det var et fint kompliment (selv om det nok ikke var ment sånn)! Levde lenge på den. Koselig å være tante, men det blir enda finere å bli mamma! :o)

Ble lite jobbing her nå gitt!

:o)

Skrevet

De har mange gullkorn, de søte små:o) Gleder meg til og se de to jentene igjen:o)))

Du skal få jobbe litt nå, og jeg skal gjøre meg ferdig med de tingene jeg skulle gjort før vi kjører. Har bare sittet på msn samt på BIM i dag...Huff *skjemmes*... Må vel dusje, pakke, suse over stuegolvet med støvsugeren, se Home&away osv videre før vi kjører. Må henge i nå skal jeg få tid til alt:o)))

Ha en flott helg, så skravles vi igjen på søndag eller mandag:o)

Skrevet

Så er helga snart over igjen... Dumt at den skal gå så fort. Skal prøve å få jobbet litt med oppgaven i dag. Mulig vi drar på kino i kveld. Det hadde i hvert fall vært litt koselig, så har vi noe å se frem til. Får snakke litt med gubben etterpå.

Vi hadde besøk av et vennepar som har ei lita jente på ett og et halvt år i går. Det var kjempekoselig! Hun har lært å si navnene våre. Sååå søt! Hadde laget pizza og fruktsalat, og så pratet vi og lekte med jenta. Hun er visst litt vanskelig i matveien for tida, men hun gaflet i seg pizzaen min. *stolt husmor* :o)

Har litt vondt i eggstokkene enda. Skjønner ingenting jeg. Synes det var litt lenge å skulle ha vondt. Håper ikke sprøyta var for kraftig for meg. En uke siden EL nå. Tida frem mot IKM går sakte...

Har dere hatt det bra hjemme?

Ha en fortsatt fin søndag! :o)

Skrevet

Nå har vi vært på kino og sett Music and Lyrics. Jeg synes den var fin, jeg. :o) Koselig å gå ut, og koselig film. Den var i grunnen akkurat som jeg hadde tenkt meg. Ingen 'höydare', men koselig feel-good. :o)

Nå skal jeg se opptak av Supernanny og slappe av i sofaen.

:o)

Skrevet

Heisan:o)

Har hatt det fantastisk hjemme:o)))) Helga gikk dessverre superfort, og vi hadde ikke noe lyst til og dra tilbake. Følte jeg fikk altfor lite tid med venninnene mine, og pappa.

Fredag etter at vi kom slappet vi bare av. Kjørte innom pappa og stemor og sa hei før vi dro videre til sambos foreldre hvor vi hadde "basen" vår. Lørdag var vi og handlet flere bursdagsgaver (fant bondegård til tantegutten min!!!. Jippi!!!), før vi dro på kafè:o) Deretter var vi og så litt på sambos niese som deltok på et ridekurs før vi dro videre og avleverte bursdagsgave til en av fireåringene:o) Hun hadde så klart mye hun skulle vise meg (de har nettopp flyttet inn i et hus de holder på og pusse opp), og jeg følte at jeg fikk altfor dårlig tid der, men jeg måtte skynde meg. Vi hadde avtalt med svigerforeldrene mine at de skulle komme og hilse på mamma for første gang, og jeg og sambo skulle hjelpe mamma og lage pizza før dette:o)

Hadde en kjempekoselig kveld med mamma og svigers:o) Vi så Farmen, pratet og koste oss:o)))) (Heia Mikkel!!!!!)

I dag har vi bare slappet av. Vært en tur hos sambos bestemor og spist kake, og pratet:o) Før vi kjørte hjem var vi innom pappa, og der dukket den siste (snart) fireåringen opp med mammaen sin. De hadde vært på fisketur hele dagen. Hun hadde så klart mye og fortelle, og hun inviterte meg i bursdagen sin som hun skulle feire etter påske:o)))) Da skulle hun servere bamsekake. Jeg har aldri vært med og feiret bursdagen hennes tidl (litt vanskelig når vi bor såpass langt fra hverandre.), men denne gangen må vi se om vi ikke får det til. Dersom det ikke går, så får vi prøve og få feiret den mens jeg er hjemme i påska:o)

Jeg fikk forresten verdens fineste bursdagsgave fra henne og moren hennes; et stearinlys med to glass- hjerter som var festet på med en tegnestift (kan tas av og brukes senere), en kortholder, og en liiiten bok hvor det står mange sitater om det og være venn. Boken heter en fantastisk venn. De hadde også skrevet verdens fineste kort. Jeg ble såååå rørt og glad, og følte meg virkelig priviligert som får lov til og være vennen deres. Jeg følte meg skikkelig satt pris på.

Forresten så ga venninna mi som holder på og pusse opp et gammelt hus meg verdens beste idè til stua vår. Vi skal legge nytt gulv, men må bruke tynn laminat (det er vanskelig og finne en ordentlig en) ellers så får vi ikke opp verandadøra, og gulvet vil bli høyere enn dørstokkene. Hun hadde funnet gulvbelegg på en butikk som så ut som laminat/parkett. Var kjempestilig!! Akkurat noe slikt kan vi bruke i stua vår, samt på soverommet:o) Jeg ba pent, og fikk stjele idèen hennes:o)))

Nå er det på tide og finne senga, tror jeg. Opp halv seks i morgen tidlig *grøss og gru*.

Pussig at du skulle ha vondt i eggstokkene enda...Det må ha vært skikkelig krutt, den EL-sprøyta som du fikk.... Håper den hjelper:o)))

God natt!!

Skrevet

Hei!

Høres ut som om du har hatt en fin helg! :o) Men den hørtes også litt slitsom og travel ut. Du har jammen rukket mye! Dere er heldige som har familien så nært. Skulle gjerne hatt det, vi også. Får besøk av svigers i mai. Har timet det sånn at vi akkurat skal rekke en inseminering før de kommer, og så drar de i god tid før IKM. Har ikke fortalt dem hva vi holder på med. Greit at de ikke er der akkurat når vi skal til gyn annenhver dag eller at jeg får mensen. Svigerinna mi har forresten akkurat begynt på nesespray. Hun skal stikke om en stund, og så blir det IVF/ICSI i begynnelsen av mai, tror jeg det var. :o) Kanskje vi blir tante og onkel igjen? De har prøvd i mange, mange år. Kanskje hun er her på BIM? Koselig om vi hadde fått barn nesten samtidig! :o)

Går verandadøra deres innover? Er det vanlig? Har aldri hørt om sånt belegg, men det må jo passe greit for dere. Var det dyrt?

Å stå opp halv seks hørtes ikke noe trivelig ut... Jeg syntes det var hardt nok da vekkerklokka ringte kl 0645 i morges. *gjesp*

Er på biblioteket. Får kanskje jobbe litt. Fikk nettopp melding av mannen min. De har hatt bonusutbetaling på jobben. Jippi! :o) Må vel kanskje feire med middag ute etter lønning på onsdag. Deilig med litt ekstra! Særlig nå som vi kanskje trenger det fremover...

Ha en fin dag! :o)

Skrevet

Helga var veldig veldig koselig :o) Og travel, men de vi ikke fikk så mye tid sammen med får vi bruke påskeferien på:o)

Så koselig at dere får besøk av svigers. Det vil vel få tankene litt bort fra det dere har vært gjennom siden de ikke vet noe. Hadde vært så bra om svigerinna di ble gravid. Unner virkelig folk som sliter et lite barn. Kjempekoselig om dere hadde fått barn nesten samtidig:o) Bor dere langt unna hverandre?? Et vennepar av oss er også prøvere. Håper vi også kan gå gravide nesten samtidig:o) Om hun blir gravid i en av mnd før vi skal ha innsetting, så vil det uansett ikke bli mange mnd mellom barna våre:o))))

Verandadøra vår går innover, ja. Egentlig like greit det siden verandaen er så liten, men vanskelig når du skal legge gulv i stua. Hadde heller ikke hørt om slikt belegg tidl. Det koster 129kr kvadratmeteren. For den prisen får du vel en passelig dårlig laminat, så belegget er bedre, og ikke så ille dyrt.

Den dietten jeg går på er ikke noe god!! Jeg holder på og springe på veggen!!!! Enda er dette bare tredje dagen, og jeg har kun drukket milkshake 1-2 ganger om dagen. Prøver heller og spise sunt, og få i meg mat og frukt med lite kcal. Man skal jo tilbake til hverdagen etter kuren, og da er det greit at man allerede har lagt om kostholdet. Nå er vel ikke kostholdet vårt SÅ ille etter at vi slutttet og spise fløtebakte poteter flere ganger i uka, men det er nok alt godteriet som har skylden...Sambo har lagt på seg nesten 20 kg etter at vi ble kjent, og jeg har gått opp ca 8 kg. Er så deilig at det begynner og bli lysere og varmere ute:o) Vi skal prøve og komme oss mer ut på tur:o))))

Hvordan går deg med deg?? Har du noen symptomer???? Spennende tid dette:o)))

Skrevet

Ja, det blir sikkert koselig med besøk av svigers. Må overlate senga til dem og finne frem luftmadrassene til oss selv, men det får vi tåle noen netter. :o) Svigerinna mi og mannen hennes har prøvd i 8-10 år, så de fortjener det virkelig. Vi har ikke noe kontakt med dem bortsett ifra når vi er på besøk hos svigers. De bor i nærheten av dem. Men det endrer seg kanskje hvis vi får barn. Vi er bare onkel og tante til ett barn fra før, så det hadde vært gøy med flere barn i familien.

Ei venninne av meg her nede har antydet at vi burde få barn samtidig, sånn at vi kan ha permisjon samtidig og gå på kafé og sånn. Joda, hadde det bare vært så enkelt å planlegge. De fikk førstemann på første forsøk... De vet at vi vil ha barn, men de vet ikke at vi prøver. Har vurdert å si noe til dem, for det er de vi kjenner best, men det er litt ubehagelig. Skal kanskje sitte barnevakt der i helga. Blir sikkert koselig.

I går på treningssenteret møtte vi en nevropsykolog som mannen min var hos for halvannet år siden (da vi akkurat hadde startet å prøve å få barn), da han ble undersøkt i forbindelse med konsentrasjonsproblemer. (Han er sannsynligvis skadd av en medisin han fikk da han var ung. Ikke noe alvorlig, bare plagsomt. Mange med liknende historie, men det kan ikke bevises.) Vi hilste på ham, og han husket oss godt. (Litt rart...) Og så spurte han om vi hadde fått familieforøkelse... Jeg ble helt paff. Mannen min også. Visste ikke at han visste en gang. Mannen min sa spøkefullt "ser det sånn ut?" Det var min første tanke også. Ser jeg tjukk ut, liksom? Så jeg sa bare "nei, men vi jobber med saken". Tror han angret på at han spurte. Jeg ble faktisk litt lei meg og rødmet masse. Prøvde å smile. Skulle ønske vi kunne svart "ja". :-( Men han er en veldig hyggelig fyr, pen også (og homo, tror jeg), så jeg er ikke sur på ham. Han kunne jo ikke vite, men det er litt tungt.

Vi la også på oss da vi ble sammen. Ble mye biff med chips og fløtesaus, og Cola. Tror det er nokså vanlig. Man vil kose seg litt ekstra med den nye partneren. Mannen min gikk opp 10 kg og jeg 8-9 kg. Godt å være kvitt dem igjen. Tror nok det er lurere å spise sunt, ja. Og å spise mindre porsjoner. Vi bruker mindre kjøtt (150 g kjøttdeig per person) på en middag, og så sper vi heller på med grønnsaker. Noen ganger overspiser vi, men så lenge det ikke blir hver dag, så går det greit. Bør kanskje kutte ned på sukkeret, vi også, men det er tungt. Jeg er avhengig av sjokolade!

Tja, symptomer... Prøver å ikke tenke på det, men det er så vanskelig. Kjenner hele tida ting i magen, og da klarer jeg ikke å la være å være på symptomjakt. :-/ Det har stukket i eggstokkene mine hver dag, og det stikker litt imellom dem, litt lenger ned også. Og så har jeg svake menssmerter. Og det stikker av og til i den ene puppen. Har hat et par svimmelhetsanfall. Har mye utflod. Mye er egentlig likt med da jeg gikk på Pergo. Mulig den virker enda. Jeg er jo egentlig i pausemåneden min nå, det er jo bare at syklusene har vært veeeeldig lange. Innerst inne tror jeg ikke at jeg er gravid. Det kjennes ut som om mensen er på vei. Det er i alle fall det menssmerter har betydd for meg tidligere... Men jeg håper jo. Så det vil bli litt trist å få mensen på søndag. På den andre siden vil det passe bedre å bli gravid om et par måneder pga skole og jobb.

Jeg sitter bare og sløver i dag. Har ikke lyst til å gjøre noe. Har vondt i magen også, så det er vanskelig å konsentrere seg.

Vi skal ha pølse med brød til middag i dag. Ikke så fryktelig sunt, kanskje, men det er i hvert fall magre pølser. Gleder meg til det. Er sulten.

Gjør du noe spennende i dag? :o)

Skrevet

Du har rett! Det er ikke så lett og planlegge, men guri så koselig om det hadde klaffet:o)))

For en merkelig ting og si (nevropsykologen)... Håper han angret skikkelig for slike ting sier man faktisk ikke til "fremmede" folk! Stemor er forresten begynt og hinte/mase igjen...Hun sluttet da søsteren min ble gravid og fikk sønnen sin, men nå er det visst på han igjen...Hun skulle bare visst! Kjenner jeg blir litt småarg!

Sjokolade, ja!!! Det er noe av det verste....Mulig jeg må unne meg en liiiiten bit om ikke lenge...Er så sugen!!!! Kanskje jeg klarer og vente til påsken;) Håper det!

Har nettopp spist middag nå. Ble lapskaus med knekkebrød til. Totalt 342 kcal. Ikke så ille det:o)))

I dag har jeg vært ute og gått meg en laaaang tur i godværet:o) Jeg bestemte meg bare for og gå til et kjøpesenter ikke så langt unna, men da jeg kom dit hadde jeg lyst til og gå videre. Avtalte med en venninne om at jeg skulle gå til henne (aldri gjort det før...), og så skulle sambo hente meg når han var ferdig på jobb. Ble en laang, men flott tur. Rimelig sliten og sulten da jeg dumpet ned i sofaen hos venninnen min... Brukte ca 75 min til henne tilsammen når jeg trekker fra den tiden jeg var på kjøpesenteret:o)

I kveld skal jeg bare slappe av og kose meg, tror jeg. Har ingen spesielle planer. Mulig jeg skal strikke sokker til sambo:o)

Hva er det som skjer her inne forresten?? Det er slike diskusjoner innimellom....Jaja, jeg orker ikke engasjere meg. De får bare diskutere/krangle så mye de vil, men det er jo synd at den gode stemningen blir ødelagt gang på gang, og at folk blir mobbet bort fra forumet...

Ha en fin og kranglefri kveld:o) (høres ut som noe Davy Wathne kunne sagt....hihi:o)).

Skrevet

Det er irriterende når folk spør og maser om man ikke skal ha barn snart, men man kan jo forstå dem også. Jeg tenkte ikke så mye over det før jeg selv begynte å slite. Folk tenker ikke på at det kan være sårende, og de mener jo ikke noe vondt med det. Derfor klarer jeg ikke å bli sint på dem, men jeg blir litt lei meg allikevel.

Så flink du er som går tur! :o) Og så så langt! Og den middagen var mager. Ca. 400 kcal var det en middag skulle være på Grete Roede.

Vi skal se NYPD Blue. Har lyst på noe godt. Har alt vi trenger til å lage milkshake, men mannen min var lunken til det. Får se om han ikke ombestemmer seg. :o)

Ja, jeg skjønner heller ikke hvorfor de må krangle. Men samtidig, så er det noen her inne som provoserer veldig med svarene sine. Noen skal liksom være bedre enn andre, de vil være "sjefer" her inne. Jeg prøver bare å holde meg unna, og så prøver jeg å ikke være så frempå. Jeg er jo ikke igang med assistert befruktning enda, så jeg regner med at noen vil bli sure for at jeg er her inne. AIH er sikkert ikke assistert nok heller...

Gleder meg til helga er overstått. Jeg bli gal av å gå og kjenne på om jeg skal være gravid eller få mensen. Kjennes ut som om jeg skal få mensen snart, dessverre.

Er så tiltaksløs for tida. Gidder ikke gjøre rent og gidder ikke jobbe. I morgen må jeg ta meg selv i nakken og få unna litt. Ikke lett...

God natt! :o)

Skrevet

God morgen:o)

Tro meg, slike tiltaksløse dager har jeg i haugevis, og da får man rett og slett ikke gjort noe....Sambo spurte meg i går kveld om vi kunne ha vaskedag i dag, og det må vi vel ha da. Er påtide og få gjort litt reint her selv om jeg haaaaaaater den vaskinga...:( synes ikke det blir ordentlig rent uansett hvor mye jeg vasker..er nok ikke noe ordentlig kjerringemne jeg, nei.

Begynte og strikke sokker til sambo i går kveld, da:o) Slike raggesokker. Sesongen for det begynner vel og gå mot slutten (for de er IKKE ferdige til påske), men da får han bruke senere en gang. Det blir vel en hyttetur eller noe utpå våren også. Da skal vi fiske sei slik at vi kan ha seifilet til middag som ikke er hentet i frysedisken på Eurospar:o)

I formiddag tror jeg kanskje at jeg skal dra og se litt i butikkene. Har så lyst på en genser i litt flotte farger. Har så mye hvitt og svart. Skal se om jeg finner meg en i turkis eller noe. Sikkert veeeldig lurt og kjøpe klær nå som jeg skal slanke meg, men pyttsan. Jeg får nok brukt den enda en stund. Den slankingen her går nok ikke SÅ fort...

Det er med symptomer på gravid eller mens er jammen nervepirrende. De er jo så like:o) Men har du en følelse av at du skal ha mens, så stemmer den vel:(

Da er neste steg inseminering i mai, da?? Det er ikke lenge til:o)))

Hvorfor skulle noen bli sure for at vi er her inne?? Jeg sier vi siden vi begge er ventere...? Det er jo startet en tråd for de som skal til forsamtale på Riksen i april/mai, så det er ikke bare vi som er ventere her. Og AIH er assistert nok i massevis. Dere lager jo ikke akkurat baby hjemme. Dere får jo hjelp..? =assistert befrukning!!

Jeg har aldri blitt provosert av noen svar, men jeg skjønner jo hvem de antyder som sjefer her inne. Alle er vi forskjellige, og med så mange hormonbomber samlet på en plass så er det vel ikke til og unngå at det blir noen sånne fighter....

Æsj, jeg kjenner jeg vil spy av hele milkshaken :(((( Den begynnner og by meg skikkelig i mot :(

Nå skal jeg sette meg under et pledd i sofaen, strikke, og se slankekrigen USA i reprise på videoen min før jeg drar på shopping:o)))

I dag blir det forresten svinekjøtt og woka grønnsaker til middag:o) Ganske sunt det også:o)

Ha en flott og energifull dag:o)

Skrevet

Tji-hi! Hvis MANNEN foreslår at man skal ha vaskedag, så er det bare å si JA! :o) Det er jo ikke så ofte det skjer. Her tas all hjelp og initiativ imot med takk. :o) Jeg hater også rengjøring!

Koselig med hjemmestrikkede lester. Svigermor strikker til oss, så jeg slipper. :o) Tror ikke de hadde blitt så fine hvis jeg skulle gjort det...

Shopping hørtes koselig ut! :o) Tror jeg skal dra med meg mannen min på en liten runde på lørdag. Koselig å titte på vår-nyhetene. Jeg har endel klær som ble for store da jeg slanket med, men jeg synes ikke det var så trist. ;o) Hadde skapet fullt av klær som hadde vært for trange som jeg kunne bruke igjen, så jeg var kjempehappy!

Shit, jeg glemte å ta opp middag fra fryseren. Da blir det vel noe usunt igjen...

Ikke lett å si om det jeg kjenner er graviditetssymptomer eller hint om at tanta er på vei. Jeg har jo ikke vært gravid før, så jeg vet jo ikke helt hva jeg skal kjenne etter. Det går litt opp og ned hva jeg tror. Regner med at jeg får mensen, men man vet jo aldri. Det er håpløst å si. Mange tror jo at mensen er på vei, og så kommer den ikke. Vi får se. Jeg overlever vel uansett. Så lenge jeg har en plan videre, så føles det ikke like tungt.

Ikke lenge til mai nei. Har ikke bestemt oss for om vi skal ha et forsøk før svigers kommer eller ikke. Det har litt med når terminen blir. Jeg håper på å jobbe 50% til høsten mens jeg studerer deltid, og hvis jeg jobber i 6 måneder først, så får jeg jo permisjon, men da må ikke ungen komme før i februar. Litt synd hvis den kommer et par uker før termin.

Jeg er enig i at AIH er assistert nok, men det er nok noen som føler seg "bedre" og mer verdige på forumet fordi de er lengre i løpet. Jeg prøver bare å overse dem. Folk er jo forskjellige, og her inne er ikke noe unntak.

Er du ferdig med å være matlei nå? :o) Regner med at det meste høres fristende ut etter å ha drukket shake noen dager. Ugh! Ble sulten av å lese middagsmenyen deres, forresten. Hva skal vi ha tro? Hmm...

Nei, nå må jeg jobbe litt. Går tregt i dag også.

Ha en fin shoppingtur!!

Skrevet

Hihihi:o))) Jeg er ikke mye matlei, nå nei!! Jeg har så lyst på ALT!!! Tenk, bare en skive brød med salami, agurk og majones mmmmmmmmm.....himmelsk!!! Og pasta til middag...JAAAAAA...

Herregud, dette er tungt :(

Ha ei fin jobbeøkt:o) Håper du får gjort noe. Du har fått svar på mailen du sendte til veilederen din?? Han er vel ikke så treg at han ikke har svart deg enda, vel???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...