Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet dette: Når ringene på fingrene begynner å bli trange, skyldes det alltid ødem/vann i kroppen? Eller kan det f.eks komme av den generelle vektøkningen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig å få litt hevelser mot slutten. Hvis du hopper opp i vekt raskt eller kanskje syns tærne dine også har blitt tykkere kan det jo tyde på hevelser. får du merker etter sokkene på leggen?

Skrevet

Ikke begynn å levere inn ringene på gullsmed for å få de større enda iallfall! Vent noen mnd etter fødtselen, det går nok mest sannsynlig tilbake til normalt til da.

Skrevet

Takk for svar begge to. Har for så vidt hatt litt merker etter sokkene i flere måneder, men da mente jm at jeg ikke hadde ødem. Får høre om hun mener det har endret seg nå neste gang jeg skal tilbake.

Skrevet

hvis du trykker på leggen med en finger.. å fingermerket "henger igjen" en noen sekunder begynner du å få ødemer.. men når man begynner å få ødemer merker man d lettest på kvelden.. etter en lang dag.. i begynnelsen har man ikke så mye ødemer om morgenen..

og d er vel ikke så normalt å legge på seg på fingrene.. er nok bare ødemer du ha fått..

Skrevet

både fingre, ben og anklene mine er blitt tykke=( ser ut som en dust..men det er vel bare vannet i kroppen....ler egentlig ganske godt når jeg ser de fete små tærne mine=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...