Gå til innhold

3 mnd kontrollen...vekt, lengde osv....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har ikke vært på 3mdn kontroll enda (skal til neste torsdag, såå spent, hehe), men 5350 høres fint ut til å være jente, synes nå jeg. hvor stor var hun ved fødsel? følger hun sin egen kurve? er hun blid og fornøyd? hvis ja ville jeg ikke brydd meg om vektkurven.. det er bare noe helsesøstre er opphengt i..

husker på 3 ukers kontrollen.. da fikk jeg kjeft fordi han veide alt for lite, og jeg måtte begynne med tillegg... en uke senere måtte jeg veie igjen og da hadde han gått opp 400g på 5 dager.. og da fikk jeg også kjeft.. herregud... seff gikk han opp mye, han måtte jo "ta igjen" det han hadde gått glipp av de første 3 ukene! bleh.. :P

så... ikke ta disse vektkurvene så nøye, du :)

Var på 3 mnd kontroll i går.Jacob ble født nesten 4 uker fortidlig og var ved fødselen 2284 gram og 48 cm. I går var han 5165 gram og 58 cm. Han følger sin egen vekstkurve fint og det er det viktige!!! Ikke at de ligger under gjennomsnittet på kurvene. Og som du sier er hun jo blid og fornøyd slik som vår lille kar:)

Annonse

Var på 3 mnd kontroll i dag. Vekt var 5.420 og 61 cm lang. Hun veide 3.530 da hun ble født og 51 cm lang. Hodeomkretsen er 40. Så hun har vokst og lagt på seg fint nå.

Sprøytene gikk overraskende bra. Hun skrek litt av den siste, men gikk greit. Har vært fin i ettertid, men litt trøtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...