Gå til innhold

hva er deres symptomer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en del jeg og men bare høre om noen som har like som meg.spennende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mensmurringer og litt "stikkninger" her og der:) Men vet ikke noe om jeg er gravid da..:)

Skrevet

ja jeg hadfde stikkninger igår ,idag har jeg ont i magen.hmm,men ingen mens.hadde pos el tester for en uke siden..kan noe være på gang??

hatt mye luf i magen og,og idag jenner eg det bak i ryggen

Skrevet

Det er som å lese om meg selv jo!

Vondt i magen og mye luft... :o)

Og i dag har jeg kjent litt i ryggen.

Hadde EL forrige torsdag....

...og npr jeg kjenner etter så er brystene litt ømme også :D

Skrevet

hehe snakk om sammentreff da:-)ja men husker ikke om jeg fikk dette før mens også.har kun hatt en mens etter en ma i des å den kom etter 7 uker..så nå venter jeg den om en uke.

tok el tester 7 mars og de var positiv.så da skal jo mensen komme 2 uker etter ikke sant?men i nå den 11 og 12 har jeg hatt en del slim.har du erfart dette ??

Skrevet

hei! Titter innom fra 1. tri! Ville bare si at jeg hadde ikke et eneste symptom før jeg var i uke 6! Så alt er mulig jenter, lykke til!

Skrevet

Hmmm.. IKM på mandag og symptomene står i kø omtrent (Kan jo være innbilt, men velger å tro at det ikke er det!:P)

Jeg har mensmurringer(noe jeg ikke pleier å ha før 1-2 timer før mensen) vondt i ryggen, ømme pupper, småkvalm, veldig varierende mageform, luft, og tisser i et sett.. Minner egentlig veldig om sist gang.

Skrevet

jeg har ikm ca om en uke.jeg har ont i magen nå akkuratt som jeg har mensen.luft i magen,tisser hele tiden,ont bak i ryggen.hadde slim nå 11 og 12,hmm

Skrevet

Kanskje vi er heldige begge to?:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...